Eşimin ailesi benim ailemi saymıyor. Ne söyleyebilirim?

Arkadaşlar , kimseye anlatamadığım bi sıkıntı var o da şu ki
ben eşimle severek evlendim 4 sene olacak şimdi 7 aylık hamileyim.
benim ailem daha orta gelirli annem babam boşandı ben ve iki kardeşim annemle kaldık ama babamlada arada görüşüyorz yani düğünüme istememe vs geldi. Eşimin ailesi desem onlar daha durumu iyi biraz daha aileciler ve çevreleri büyük. Biraz uzatcam durum daha iyi anlaşılsın diye. Benim kayınvalidemin bana ni kötülüğü yok ama duruşu çok resmi ve bana mı sadece öyle geliyor bilmiyorum ama birazda dilinde annem annem desede soğuk. Diyeceğim şu ki kayınvalidem doğal olarak yapamıyor ama eşimin yengesi yani amcasının eşi bu iki oldu daha önce çocuklarının birinin düğününde annemi çağırmadı ama eltimin annesi vardı zaten kayınvalidem görümcem flnda eltimle daha bi sıkı fıkılar daha içten seviyor onu sanki bu arada eltimin ailesi bunlarla aynı şehirde kalıyor benimkiler yarım saat daha uzak bi şehirde. Herneyse bu düğün geçeli bayağa oldu buna çağırılmamasını daha önce alındığımı kayınvalideme anlatmıştım yengemiz çağırmadı diyede annemi getirmek istememiştim düğüne. Şimdi dün ikinci beni çok üzen durumda şuydu yengemizin gelinin bebek mevlüdü vardı dün eşimin ailesinin amcasıgille falan whats app grubu var ordan yengemiz hatta görümceme diyorki annenide getir bende dedimki görümcemin kayınvalidesi ztn hocada belki onada dua okutur amaçlı söylüyor annemi getirmedim yine bi duyuyorumki biz kaynanamla birlikte eşimle gidiyoruz mevlüde kayınbabam gelmedi eltim annesiyle geliyormuş. Anlıycanız benim moral sıfıra indi ama bozuntuya vermedim. Bugünde bi düğün vardı orada görüştük bana yanıma gelip yenge hanım palavra anlatıo yok annemi unutmuş çağırmayı yok numarası yokmuş neymiş gözden ırak gönüldende ırak derlermişya ki görümcemin kayınvalidesi daha az gelmiştir ve daha uzakta oturuyor zaten. Birde eltimin ailesiyle eşi daha öncede arkadaş oldukları için daha samimiler ona yazdığını söylüyor utanmadan. Kayınvalidemde yok benim bayağa geç aklıma geldi yazıyım dedim ayıp olur diye yazmadım diyor ama kankasını yanına almayı ihmal etmiyor. Bugünde eşime söylediğini anlattım kızdı napıyım ben şimdi kendin o an söyleseydin bana söylediğin gibi diye o da görünce ztn mevlütte annem olmadığını bilseydik bizde getirirdik anneni demişti bende eşimin sinirlenmesi üzerine ben kime anlatıyım peki dedim içimemi atıyım yoksa anneme kız kardeşime anlatıp onlarıdamı üzüyüm yüzlerine diyemedim ne yalan söylüyorsun diye ama eve gelince aklıma geldi zoruma gitti biliyorum çok uzattım ama bundan sonra bu insanlara nasıl davranmalıyım bişey söylemelimiyim anlasınlar diye bi akıl verin lütfen?
Eşimin ailesi benim ailemi saymıyor. Ne söyleyebilirim?
Cevapla