Ella kullandım ablam da temizlik yaparken sanırım onu da atmış. Görseydi söylerdi değil mi?

Arkadaşlar şöyle bir olay oldu
ben ella hapı kullandım çarşamba günü ve kutusunu kitaplarımın arasına koydum dışarı çıkınca atarım diye neyse unuttum gitti ablam da temizlik yaparken sanırım onu da atmış ama 4 gün geçti ardan şüphe duysa veya içini açıp baksa şimdiye söylerdi değil mi yaa
Ella kullandım ablam da temizlik yaparken sanırım onu da atmış. Görseydi söylerdi değil mi?
Cevapla