Arkadaşlar şöyle bir olay oldu
ben ella hapı kullandım çarşamba günü ve kutusunu kitaplarımın arasına koydum dışarı çıkınca atarım diye neyse unuttum gitti ablam da temizlik yaparken sanırım onu da atmış ama 4 gün geçti ardan şüphe duysa veya içini açıp baksa şimdiye söylerdi değil mi yaa
ben ella hapı kullandım çarşamba günü ve kutusunu kitaplarımın arasına koydum dışarı çıkınca atarım diye neyse unuttum gitti ablam da temizlik yaparken sanırım onu da atmış ama 4 gün geçti ardan şüphe duysa veya içini açıp baksa şimdiye söylerdi değil mi yaa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
İşlevini ve içeriğini ne maksatla kullanıldığını biliyosa sorardi gibi bilemedim aile yapiniza bağlı belkide umursamadi
İllaki biliyordur sanırım o an dalgınlığına geldi attı sanırım yani inşallah
E iyi sorun kalmamış
Anlamıştır ama sorgulamaya hakkı olmadığını düşünüyordur bence
İnşallah öyledir yoksa yalan bulmam gerekiyor acilen zjxjja
ablan belki cebine almıştır ona da lazım olur illa ki :D :D
Aşko 180₺ ve içinde bir tane var
ablanın haberi yok mu da sevgilinden skisinizden
boş yapma
hahahahah gizli gizli mi yapıyon abladan saklanır mı hiç :D :D
Anlamamıştır ablanız. Yoksa çoktan bir kenara çekmişti sizi.
İnşallah
Ella hamilelikten korumayabilir. Doğum kontrol hapı değil çünkü. Sadece yumurtalıkları o anlık bloke ediyor o da bazen. Sonrası daha da kötü. 15 günde bir 8 - 9 gün regl olur.
Korunduk ama ella da olsun dedik reglim baya uzadı ama
Korunduysanız , hormonlarınızı bozmaya gerek yoktu ki. Regl daha uzayacak ve 10 gün sonra ara regl olacaksınız tekrar.
Bundan sonra yaparsam ne olayım zaten ilkti ama korunduk işte her yönle regl uzadı ya canım ona sıkılıyor
Ella tehlikeli. Hiç bulaşmayın ella'ya. Onun yerine gidin eczaneye aylık iğne vurdurun ya da kondom kullansın çocuk..
Kullandık kiii
Kondom kullandıysa ve çocuk kendinden eminse gerek yok ella ya hiç.
İnşaAllah yarına ablanızın bunu sorması, ev halkının bunu size sorması ile uyanırsınız efenim.
Tek sorum var, o halt yerkenki kararlılığın nerede cesur kız?
Sanane aşko
Sesli yanıt veriyorum hddhdj
Eevetttt jsjxnsjzms
https://voca.ro/1HObbeqj9Pv8
Şu an zaten reglim muhteşem şekilde gecikiyor
Tahmin etmiştim...
Öyle işte yaaaa
Neyse geçmiş olsun bir sorun olursa yazabilirsin 🤗
Teşekkürlerrrrrrr
Ricaaaalaaar
ablanda kullanıyor demek ki
Kdksksks ne alaka
Bu kadar tirsiyorsana yatmayacaktin
Sence tırsıyor gibi mi konuşuyorum aşko
Ne erkekler var be hayal gücü geniş
Dayı onlar
Bırakın bu işleri ders çalışın senaryo yazmayın gece gece iyi geceler
Çalışmadığımı nerden çıkardın dayı
Dayına dayim eline sayım dayinin eniştesi gelse ne verirsin?
Senin beyinsizliğini veririm
Oldu ozaman iyi geceler
Ellayı bilmiyo demek sjhg
Bilir yaaa inşallah bakmamıştır
İnşallahhh. Ella hapı yılda belli bi sayıda mı kullanabiliyosunuz?
Çok pahalı ona para mı dayanır hdjsjsj benim bu ilk ilişkim o yüzden bilemiyorum ama baya zararlı
Hayır teknik olarak belli bi sayısı var sanırım. Ayrıca neden hap kullanma gereği duydun?
Bu arada para yetişmez ciddensjshg
Aslında korunduk ama yinede olsun dedin
Yalan mı snxjjajs
Yanlış anlamayacaksan biraz sohbet edebiliriz
Pardon?
Ay genel arkadaşça hjlggf
Bulsaydı simdiye söz ederdi.
Zaten yok ki ortada
Duşurmuşsundur ya da ablan onun ne olduğunu bilmiyor aldi attı çöp'e
O şeytan gibi biliyordur
Biliyorsada sessiz kalıp saygı duymuş demekki
Umarımmmm
Dikkat et birdaha sevgiler..
İyi gecelerrrrrr
Bence söylerdi bişe çıkmaz korkma
İnşallah yaa
Ella ne ki?
Ertesi gün hapı
Söylerdi bençe ya dediğin gibi
Ayy inşallah yaa
Ella hapı ne 🤔