Yaşım 22.
Ünlü veya ünsüz olsun bir yakışıklı görüyorsam içim gidiyor. Her seferinde oluyor.
Hatta beğendiğim kişilerle sevgili oluyorum (sevgilisi yoksa şansıma).
(ünsüz yakışıklılarla sevgili olmak kısmet oluyor sadece) ama bir süre sonra sıkılıp ayrılıyorum, ya da daha henüz yeniyiz diyelim, bir şeyler istiyorlar bu yüzden de ayrılıyorum.
Ama artık bıktım bu durumdan, baba sevgisi, kısaca aile sevgisi görmüş ve gören biriyim.
Ünlü veya ünsüz olsun bir yakışıklı görüyorsam içim gidiyor. Her seferinde oluyor.
Hatta beğendiğim kişilerle sevgili oluyorum (sevgilisi yoksa şansıma).
(ünsüz yakışıklılarla sevgili olmak kısmet oluyor sadece) ama bir süre sonra sıkılıp ayrılıyorum, ya da daha henüz yeniyiz diyelim, bir şeyler istiyorlar bu yüzden de ayrılıyorum.
Ama artık bıktım bu durumdan, baba sevgisi, kısaca aile sevgisi görmüş ve gören biriyim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Düğün davetiyene “yakışıklılar gelemez” yazdır lütfen sonra eşinden daha yakışıklı birini görünce sorun olmasın.
Senin gibi bir kızla hayatta olmam ya Allah karşılaştırmasın
Bende güvenebileceğim bi ilişki istiyorum o iş nolcak kanka
Kızın capkini da boyle oluyor iste dhdjjdj
Kendine olan özgüvenin müthiş.
Kanında var yapacak bişey yok
Kurtulamazsın 😉
Şıpsevdisin işte büyüdüğün zaman geçer
tuhaf.
İyi bari yırttım...
Kimse yok ondan
Aaa banada aşık olur musun
Öyleyse ulaş bana 😁😉
Aaa kız sapık 🤣🤣🤣
İstemek erkek işi
kasarlik