Arkadaşlar nasılsın kelimesi sizce de çok saçma değil mi?

Yaa artık sinir bozucu olmaya başladı günlük hayatta da okadar çok duyuyorumki nasılsın iyiyim sen nasılsın burada bitiyor cümle yani herkes iyimi herkes mutlu diyelim kötüyüm napicaksinki sizede saçma gelmiyormu?
Arkadaşlar nasılsın kelimesi sizce de çok saçma değil mi?
Cevapla