Ben, benim karakterimde bir kızımın olmasını istemezdim.😅
Biraz güçlü olsun isterdim.
Biraz güçlü olsun isterdim.
benim bazı özelliklerimi tabi ki de alsın faydasını görür ama benim kadar karamsar, şüpheci, umutsuz ve bıkkın olacaksa hiç doğmasın daha iyi ben şurda belki yarın ölme ihtimalim olduğu halde ya uzun yaşarsam diye korkuyorum 40 ımdan önce ölmek için değilde şehit olarak ölmek için dua ediyorum.
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?