Arkadaşlarınızı yaşa göre seçiyor musunuz?

Yani ben 29 yaşındayım ama 21 yaşında arkadaşım var her şey konuşup yaptığımız ama bazılarına garip geliyor. Yani aynı yaş ya da yakın olması gerekiyormuş. Sizce yaşa göre mi arkadaşlık kurulmalı?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada 21 yaşındaki arkadaş da kız. Sevgili filan değil. Normal arkadaşlııktan bahsediyorum...
Saçma sapan yorumlar yapmayın o yüzden
Arkadaşlarınızı yaşa göre seçiyor musunuz?
Cevapla