Bu genelde bilmediğim numaradan arama gelince yaptığım bir şey ama bu şekilde kayıt etmiyorum tabi ki. Genel olarak "Arayan, Arayann, Arayannn" vs diye kaydediyorum. Sonra wpye bakıyorum tanımadığıma kanaat getirirsem anında siliyorum.
Bir sefer Oğ.. Kaydetmiştim. Gereksiz diye birini arayıp sen kimsin lan diye konuştuğu için sonra polis olan kuzenim itina ile ilgilenmişti. Sana kafayı takan birileri olabilir
Evet ikinci arayışında kayıt ediyorum. Geçen sefer biri aradı karı sürekli amcamla görüşmek istiyorum diyince kaydettim. Dedim burada senin amcan yok hee tamam deyip iki gün sonra gene aradı.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Açmıyorum sonra kim olduğunu görmek için wp ye kaydediyorum sevmediğim ya da tanımadığım biriyse umursamıyorum
Bu genelde bilmediğim numaradan arama gelince yaptığım bir şey ama bu şekilde kayıt etmiyorum tabi ki.
Genel olarak "Arayan, Arayann, Arayannn" vs diye kaydediyorum. Sonra wpye bakıyorum tanımadığıma kanaat getirirsem anında siliyorum.
Olm seni böyle kaydettim la en baştan beri ndbdh
lan çok iyi alskdujgqkwjudhhasd
Hahaha durum bu :D
asjdgjhasd buda iyiymiş valla
Dahada var ama :D neyse. Bu temizlenmiş hali 😅
Bir sefer Oğ.. Kaydetmiştim. Gereksiz diye birini arayıp sen kimsin lan diye konuştuğu için sonra polis olan kuzenim itina ile ilgilenmişti. Sana kafayı takan birileri olabilir
Evet ikinci arayışında kayıt ediyorum. Geçen sefer biri aradı karı sürekli amcamla görüşmek istiyorum diyince kaydettim. Dedim burada senin amcan yok hee tamam deyip iki gün sonra gene aradı.
Hayır, kaydetmem. Aranınca telefonu açarım, muhatap olmayacağım birisi ise ya da yabancı ise engeller geçerim.
Kaydetmeye gerek kalmadan bloklama seçeneği olması gerek. İster istemez telefon o numarayı bloklamak için kaydediyor ama.
Güçlü numara sorgulama app i olsa sorgulatıcam. Açıyorum arayınca
Güzel sesli erkekleri kaydederim Şaka şaka 😂 Arayanım soranım olmaz pek
Komikmiş bu arada
Sesi güzelse kendi ne güzeldir 😂😂
Random kaydedip bakıyorum bilmediğim biriyse geri siliyorum.
Kaydetmiyorum tanıdığım biriyse tekrar arar ya da yazar zaten.
arada rastgele yazan oluyor sohbet etmesi eğlenceli oluyor sohbetlik1 sohbetlik 2 diye kaydediyprum sfsfsdsfs
Ahretlik 1 Ahretlik 2 😂
A-b-c diye kaydediyorum sonra siliyorum
Bazen mecbur kalıyorum iş için
numaranı mi dağıttılar
Silerim merakta etmem
A
A1
A2
Şeklinde kaydediyorum 😂
Kaydedip watsapta profilene bakıp siliyorum
He işim gücüm yok bide onları kaydedem
Genelde random şeklinde kaydediyorum
kım kım dıye kaydedip silıyorum :D
2 ve 8 şüpheli
tehlikeler reis
Yo ne gerek var
A1, A2, A3 diye kaydediyorum wpdan bakıyorum
S. a abi kupon yapio musn
Tabiki hayır
Yok knk etmiyorum
Bı bende yok numaran
veririz
Kaydetmem
Kaydetmem