Butun dünya tek bir ülke olsaydı daha güzel olmaz mıydı?

Mesela bütün dünya ABD olsaydı sınırlar falan olmasaydı eyaletler olsaydı hersey daha güzel olmaz mıydı valla başka bir gezegene gitmemiz çok kolay olurdu savaşlara yöneldigimiz kadar bilgiye yönelip evreni keşfetseydik herkes dünyada özgür olsaydı
Butun dünya tek bir ülke olsaydı daha güzel olmaz mıydı?
Cevapla