Mesela bütün dünya ABD olsaydı sınırlar falan olmasaydı eyaletler olsaydı hersey daha güzel olmaz mıydı valla başka bir gezegene gitmemiz çok kolay olurdu savaşlara yöneldigimiz kadar bilgiye yönelip evreni keşfetseydik herkes dünyada özgür olsaydı
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Öyle bir şey olması için herkesin de aynı dine mensup olması gerekir zor o yüzden
Din kime ne anlam ifade ediyor bilmiyorum ama bir gün herkesin dinsiz olacağını çok iyi biliyorum belki 100 sene belki 1000 sene ama mutlaka
Zaten amaçlanan o. Yeni dünya düzenini hiç duymadın mı? Fakat bu şeytani bir hedef.
Onların farklı onlar hersey bizim olsun dünyayı biz yönetelim diyor benim dedigim şey farklı mesela biz Türküz degilmi bu topraklar bizim benimsemisiz ayni sekilde dünyanin hepsi tek bir ülke olup o dunyayi benimsese mesele tek bir ülke amerika degilmi hepimiz amerikaliyiz desek irkcilik din ayrimi olmasa eyaletler olsa hersey daha iyi olmaz mi
Serüvenin başlangıcında zaten öyleymiş. Kur-an'da geçiyor bu.
Butun mitolojiler de öyle başlıyor serüven
Mitolojiler özünü yaratıştan alır zaten. Tarihler seni yanıltmasın. İlk insandan beri Allah'ın yol ve yasası aynıdır.
Bana gore Allah'ın yol ve yasasida bir mitoloji Allahın Zeustan veya Odinden bi farkı yok hepsi ayni efsanelerden ibaret bi tanrı varsa oda evrenin ta kendisidir
Ateist görüşe göre bunlar level 1 kıvamında düşünceler dostum. Bunların cevabı defalarca verildi. Celal Şengör gibi düşüncesinde tutarsız kişiler bu konuda diretiyorlar sadece. Eski medeniyetlerin yaşadığına inanıp, dinleri onların uydurduğuna kanaat getiren, fakat peygamberlerin hiç yaşamadığını iddia eden biridir kendisi. İnançsızlığın bile tutarlısı makbuldür. Öylesine ister inan, ister inanma denir zaten. Konuya daha kapsamlı bakmazsan level 1 sorularıyla uğraşır durursun.
Ben peygamberlerin varlığına inanıyorum ama bi mesleki iş gibi bütün peygamberler peygamberliğini ilan ettiği zaman şan şöhret güçe kavuştular tabi riskleri de vardı öldürülmek gibi din ve allah her zaman onların çıkarlarını korudu ve onların işine daha cok yaramak için Allah her geçtikçe evrimleşti tabi o zamanlar insanlar hayata kalma mücadelesi veriyor garipler ne yapsın o zamanlar akıl mı vardı zamanla peygamberlik meslegi tarihe karişti şimdi peygamberim desende inanmaz kimse yoksa ben yapardım güzel karlı bi meslek bunların lvl 1 sorular oldugunuda biliyorum normalde ben bu konuları tartışmamda herkesin inancı kendine ama bi tanrı olsaydı ben onu bulurdum benim kadar araştırmayı sorgulamayı seven kimseyi gormedim daha insanlar bazen ikilemde kalır ya varsa derler oyle komikki ben istesemde bi tanrının varlığına inanamiyorum elimde degil
Peygamberlik, Muhammed peygamberle sona erdiği için artık böyle bir kavram yok. Çünkü o, bize kıyameti getirdi. Ayrıca hiçbir peygamber nefsi için ve dünyevi zevkler için bu mesuliyetin altına girmemiştir. Peygamberlerin hayatlarını araştırırsan anlarsın. Bu seçilen bir meslek değil, yaratıcının seçtiği kişilere verdiği bir görev. Allah'ı bulup bulamamak tevekkül etmene göre değişir. Hidayet etmediği kişi her şeyin kendiliğinden var olduğuna inanır. Nedensellik ilkesiyle yaratıcıya ulaşamazsın. Yaratıcıyı tezahürleri üzerinden bulursun. Bunu yaparken de nedensellik ilkesini yaratışla harmanlayarak yapabilirsin. Zatını bulamazsın. Çünkü sen zaman ve mekânla sınırlı bir varlıksın. Bu yol üzere ölürsen büyük riske girmiş olursun uyarayım.
Yaraticaya bile inanmayan birine kitaptan bahsediyorsun ben gonderen kişinin bile varligina inanmiyorum gonderdigi şeye neden inanayim ki gonderdigi kitaplar bile birbiriyle çelişiyor hepsi şaibeli peygamber efendin kıyameti falan getirmedi peygamber efendinin getirdigi tek şey çok evlilik ve subyancilik libidosu yuksek bir adammış buyuk ihtimal sonra tanriya gelince ben 140 iq ye sahibim ben cok uzun sure dusundum hatta cocukken bile sorgulardim tanri evrenin kendisidir belkide sonsuz evrende tek akıllı varlik biziz bu cok kucuk bir ihtimal ama bence tanrılar bizleriz her birimiz tanrıyız üretebiliyoruz düşünebiliyoruz ve hukmediyoruz simdilik sadece dünya belki ama 1000 sene sonra tum evrene hukmedecegiz kiyamet teoriside yalan olucak o zamana kadar efsanelere inanan kalirsa tabi
Bu cümleleri sana sarf ettiren eksik ilimdir dostum. Her ne biliyorsan ve kimden duymuşsan o kadar yanlış biliyorsun ki anlatamam. Üst düzey ateist olarak adlandırılan birçok kişi bile bu yazdıklarından dolayı inanmadığını görse sana gülerdi. Seni bu konuda temin ederim. İşitsel ve görsel üzerinden gitmeni öneriyor ve sana zamanında çok koyu ve zorlu bir ateist olan Altay Cem Meriç'in videolarını öneriyorum. Okumayı sevmiyorsan en azından izlersin. Belli ki inanmadığın kişinin gönderdiği Kitaba da inanmam diyorsun ama Kitapta yazanlarla alâkası olmayan tezler söylüyorsun. Bol şans dilerim sana.
Doğruyu bildiğinizi mi düşünüyorsunuz benim islama tanriya inanmamak için binlerce sebebim var siz neden muslumansiniz evrim bir doğa yasasıdır bunu hem fosiller de hem kendi vücudumuzda görebiliyoruz insanlar her gittikce evrimlesmeye devam ediyor örnek olarak 20lik dişler bir zamanlar atalarimiz bu dişleri sert yemekleri cignemek için kulanirdi günümüzde bu dişlerin yavaş yavaş kayboldugunu görebiliyoruz cunku artik ihtiyaç duymuyoruz ve beynimiz büyüyüp cenemiz küçüldüğü için fiziksel olarak bu dişlere yer yok zaten şu an dünya üzerindeki insanlarin 35% bu diş çıkmıyor zamanla böyle bişey kalmayacak konfor artıkça ihtiyacimiz olmayan şeyleri kaybedecegiz ve adapte oldukca yeni yerlerimiz guclenecek bu bile inanmak için yeterli bir kanıt tanriya baktigim zaman oyle bir mantıksız geliyor ki tanriya tapmak tamamen hayalperestlik varlığı hakkında hiçbir kanıt yok evrim yasası hakkında binlerce kanıt var bu konunun tartisilmasi bile bana absürt geliyor yok yani yok kanit yok varlığı yok binlerce yıl insanları hayaperest edip olmayan bi varligi taptırdılar 21 yuzyildayiz hala inanan var hadi diyelim ki var tanri hem ataerkil hem sadist hemde tapilmaya ihtiyaç duyan aciz bir varlık ben boyle bi tanriya neden tapayım ki tanrinizin gercekten psikolojik desteğe ihtiyacı var kendi yaratığı bir varlık kendisine tapmayi redediyorsa işkence cektirmek için neden ugrasiyorsun veya seytan hikayesine gelelim tanri şeytani yaratmadimi cin olarak tanriya baş kaldırdı falan filan ben tanri olsam kaideye almam örnek vereyim benim yaratigim kalem yazmam diye bas kaldirirsa kalemi kırarım butun kagitları zaman verip yakmakla tehtit etmem gercekten bak size nasil geliyor bilmiyorum ama bana çok komik geliyor ateizm eskiden tartisilan bir konuydu ama artik tartismamiz gereken tek konu Arap mitolojisi (islam)
Önerilere kapalı biri olduğunuzu görüyorum. Evrim var mıymış, insan ilkelden moderne gelmiş gibi soruları günümüze kadar ulaşan yapılardan anlayabilirsin. Örnek olarak Göbeklitepe, Bosna piramitleri ve Mısır piramitleri. Daha birçoğu var. İster inan ister inanma. Allah sana bu özgürlüğü tanımış zaten. Sana ahirette başarılar.
Hedef kızıl elma
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!