Günaydın🌼hayat çok sıkıcı degilmi?

bir adam tanıdım, kafasız bir kadına yaşamının yirmi üç yılını verdi. her şeyi feda etti ona; dostlarını, emeğini, annesini, hayatını, dürüstlüğünü, canını bile.. ama bir akşam, kadını hiç sevmemiş olduğunu anladı. canı sıkılıyordu, hepsi bu. insanların çoğu gibi canı sıkılıyordu...
Günaydın🌼hayat çok sıkıcı degilmi?
Cevapla