Daire şeklinde olup oda kiraladığım apart sahibi apartda sigara içmeme yasak diyor bunda haklı mıydı?

Sürekli hesap sormaya çalışıyor hadsiz muhatap olmayı tercih etmiyorum. bu kaçıncı kavgası mum yakmadan bile kavga etmişdi on birinci kavgası bir ayda! amacının farkındayım ay kirasını vermişdim depozitoyu da verdim. depozito ona kalsın istiyor kavga çıkarıp üste çıkmaya çalışıp depozito parasına konmak için! Nasıl bir tavır izliyim? Lütfen yardımcı olun
Daire şeklinde olup oda kiraladığım apart sahibi apartda sigara içmeme yasak diyor bunda haklı mıydı?
Cevapla