Böyle vaziyetin ben... Dalgami geciyorlar bizimle?

Zamaninda düğün borcu, tüp bebek borcu, gecinemeyip düştüğümüz kart eksileri borcu, şu borcu, bu borcu derken ne kiradan cikabildik ne araba alabildik.. Esim memur maasinin 4 bini kira faturalar ve borclara gidiyor. 3 bin ile ayi cikarabiliyoruz şükür. Ama kit kanaat geciniyoruz market fiyatlari , kira fiyatları belli.. biz galiba ne ev ne araba sahibi olamicaz. Kredi falan allah bulastirmasin öde öde bitmiyor anasini sattığımin borçları.. nasl bir sistem ki zenginler milyonluk arabalara binerken biz bitane allahin Broadway ını bile alamayacak haldeyiz. Boyle adaletin boyle sistemin icine tüküreyim. Şuna bak kac aydir 3 kuruş zam gelecek toplantıdan toplantiya geziyor onaylanması icin. Halimize bin şükür rabbim saglik ömür versin tabii bizden kötü olanlarda var. Ama memlekete bile gidemiyoruz şu sıcak havalarda cocugumu alip memleketime gideyim dedim otobüs fiyatları bile ucuk.. bir sürü masraf haksız mıyım? tatil falan degil derdimiz ana baba ziyareti o bile hayal artik... neyse icimi döktüm hakkınizi helal edin.
Böyle vaziyetin ben... Dalgami geciyorlar bizimle?
Cevapla