Ben uni 2 deyim çok arkadaşım yok her neyse bir kız var sınıfta herkes onunla iyi anlaşıyor baya iyi kız her açıdan
Benim sınıftaki arkadaşım onunla arkadaş olduk 1 aydır falan yakınlar baya bir anda kardeş gibi oldular sevindim bu duruma gerçekten neyse iki gündür o kızla konuşuyoruz aynı ortamda bulunuyoruz sohbet ediyoruz vs bir yerlere gideceklerdi okuldan sonra davet etmedi o kız ikisi benden daha yakın olmuşlar gayet normal buna da okey de ne bileyim benim yanımda böyle aşırı yakınlar garip şekilde sanki ben yokum gibi
Benim sınıftaki arkadaşım onunla arkadaş olduk 1 aydır falan yakınlar baya bir anda kardeş gibi oldular sevindim bu duruma gerçekten neyse iki gündür o kızla konuşuyoruz aynı ortamda bulunuyoruz sohbet ediyoruz vs bir yerlere gideceklerdi okuldan sonra davet etmedi o kız ikisi benden daha yakın olmuşlar gayet normal buna da okey de ne bileyim benim yanımda böyle aşırı yakınlar garip şekilde sanki ben yokum gibi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer