Biraz ayıp değil mi yoksa ben mi mağaradan cikmayim?

Ben uni 2 deyim çok arkadaşım yok her neyse bir kız var sınıfta herkes onunla iyi anlaşıyor baya iyi kız her açıdan
Benim sınıftaki arkadaşım onunla arkadaş olduk 1 aydır falan yakınlar baya bir anda kardeş gibi oldular sevindim bu duruma gerçekten neyse iki gündür o kızla konuşuyoruz aynı ortamda bulunuyoruz sohbet ediyoruz vs bir yerlere gideceklerdi okuldan sonra davet etmedi o kız ikisi benden daha yakın olmuşlar gayet normal buna da okey de ne bileyim benim yanımda böyle aşırı yakınlar garip şekilde sanki ben yokum gibi
Biraz ayıp değil mi yoksa ben mi mağaradan cikmayim?
Cevapla