Eşim otelin spa merkezinde işe başladı. Asılan olur mu orada 🙄?

Eşim bir otelin spa merkezinde işe başladı. Genç, yakışıklı. Bir de beyaz gömlek giyiliyor. Beyaz gömlek de yakışıyor bayağı. Şimdi kafama takıldı, asılan olur mu otelde? Ben söylediğimde termal otel olduğundan hep yaşlı teyzeler amcalar geliyor diyor ama sonuçta gençler de yüzmeye vs geliyorlar. Bilemedim, içime kurt düştü bir kere 🙄
Güncellemeler
+1 yıl
Masör değil arkadaşlar, kasiyer olarak başladı.
Eşim otelin spa merkezinde işe başladı. Asılan olur mu orada 🙄?
Cevapla