aylardır sınava hazırlanıyorum geçen annemle babam konuşurken duydum beni üniversiteye yollamayacaklarmış açıktan okuyabilirmişim sadece ve bunu bana sınavdan sonra söyleyeceklermiş normalde. benim bildiğimi bilmiyorlar tercih listeme karışamazlar diye düşünüyordum değiştirsem de fakat 2 yıl önce telefonumu aldıkları için e devlet vs hep annemin üzerine her türlü erişim sağlayabilir listemi değiştirebilirler ve bunları yapmalarının sebebi 2 yıl önce flörtleştiğim birinin olması başka hiçbir şey olmadı bile ama sanki fuhuş işlemişim gibi davranıyorlar önceden sadece şehir dışına yollamayacağız diyorlardı ama ben öğrendim ki aslında üniversiteye yollamayacaklarmış napmam lazım bilmiyorum böyle bir şey olursa nereye şikayet edebilirim veya devlet böyle kişilere yardım ediyor mu 18 yaşımı doldurdum çünkü.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aile & Toplum konusunda 322 cevap paylaştı. Bende aynı durumu yaşamıştım ama yaşım 17 o zmnlar. Liseye gitmeme müsaade etmiyorlardı. Ortam kötü vs diye. Ama polise gitmekle tehdit ettim. Aslında bir nevi tehdit değil gerçekten yapıcaktım. Ben 17 yaşımda liseye başlamıştım. şu an üniversite okuyorum. Eğer gerçekten okumak istiyorsan ailen bile olsa senin hakkında karar vermelerine izin verme. Çünkü bu senin hayatın. Geleceğini düşünüyorsan icraatini göstermelisin. Sınavdan sonra bunu söylemelerini bekle ve sonra ses kaydı alıp polise ver. Onlar gereğini yapacaklardır.
11 Yorumla
Soran+1 yılbenim inatçı biri olduğumu bildikleri halde bana zıt hareket edip yollamamaya kalkmazlar umarım olumlu düşünmeye çalışıyorum hep ama ailemin huyunu da az çok biliyorum yollamayacaklar muhtemelen ama onlar yollamazlarsa ben bi şekilde giderim artık umurumda değiller. ben okumazsam ileride napacağım evlendiğim kişinin eline muhtaç mı kalıcam hep. kızlarını güçlü kadınlar olarak yetiştirmek yerine böyle baskı altında büyütüyolar cidden normal değil bunların psikolojileri
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılşu an aynı durumdayız bende sınava gireceğim ve ailem şehir dışına çıkmamı istemiyor, hatta geçen yıl istediğim bölümü kazandığım halde göndermediler ama ben burada okumaktansa gitmem dedim ve bu yılda giriyorum yine sınava inadım inat.. Ne yapcm nasıl yapcm hiç bilmiyorum.. Onlardan ne maddi ne de manevi hiçbir şey istemiyorum ama yoluma engel olmaları zoruma gidiyor.. Artık bi şekilde hem okuyup hem de tüm masraflarımı kendim karşılayacağım üstelik hiç bilmediğim bir yerde.. Allah bize güç ve sabır onlara da akıl ve vicdan versin..
07 Yorumla
Soran+1 yılinşallah ya ben cidden şehir dışından da geçtim İstanbul'da okutsunlar yeter. sayısaldan hazırlanıyodum hedefimde veterinerlikti İstanbul'da tek okulda vardı ve ona da netlerimi bi türlü çıkartamadım ama başka şehirlerde çok düşük puanlara var benim yapabileceğim türden sırf yollamayacaklarını bildiğim için sayısalda başka hedeflere yöneldim ama benim istediğim türden bi meslek olmadığını fark ettim son 28 gün kala ea geçtim umarım yollarlar katlandığım şeylere rağmen yollamazlarsa napıcam bilmiyorum :( :(
Cevap sahibi+1 yılKaç yaşındasın peki
Soran+1 yıl18imi doldurdum 2 ay önce
Cevap sahibi+1 yılBen 21? Anlıyor musun durumumu şimdi? Cidden artık ağlanacak halime gülüyorum :D
Soran+1 yılcidden çok kötü ikimiz içinde artık bende ağlanıcak halime dalgaya vurup gülüyorum yapcak başka bi şey yok
Cevap sahibi+1 yılSeni o kadar iyi anlıyorum ki keşke senin için yapabileceğim bi şeyler olsaydı :( Hayat işte herkese adil davranmıyor. İnşallah kazanan ailelerimiz değilde biz oluruz
Soran+1 yılinşallah :(
- Aile & Toplum konusunda 759 cevap paylaştı.
+1 yılEdebildigin he ryere şıkayet et şiddet göruyorum de abart gerekirse şikayet et * bunlar insan mı hangi kafadalar bu tür aileler yüźunden gençler intihar ediyor ben sana bakınca ölen arkadaşımi hatırladım babası iş adamıydı anneside avukat sınavdan düşük aldı diye üstune gitmişler oda intihar etti öldü naptılarsa cezada almadılar annesi hala şey diyormuş o kadar guçsuzki benim çocugum olamaz diyormuş. Sana bu kadar müdahale etmelerine izin verme ne demek senin yerine tercih yapmak akli dengeleri bozuk muhtemelen kurtar kendini
114 Yorumla
Soran+1 yıllisede de gidiceğim liseyi onlar seçmişti psikolojik şiddete maruz kalıyorum 4 5 yıldır ben
- +1 yıl
Şikayet et cimere yazsan yine olur polisi ara sozlu fiziksel siddet de tutsak tutuliyorum de yani ifadede ne dedigin onemli
Soran+1 yıleğer cidden açıktan okutmaya kalkarlarsa karakola gidip şikayetçi olurum
- +1 yıl
Kendini belli etme şikayet edeceğini anlarlarsa daha çok baski yaparlar kuzenlerine bile soyleme şıkayet edeceğini
- +1 yıl
Bu tür aileleri bilirim elalemden cok korkarlar polise sikayet et sırf elalem duymasin diye bile karısmazlar sana
- +1 yıl
karakola gitmene gerek yok polisi evden ara beni kitliyorlar falan de eve gelsinler cumle aleme rezil olsunlar en azından kardesin falan varsa onlara boyle davranmazlar belki
Soran+1 yılevet dışardan imajlarının çizilmelerini istemiyolar asla bi tek teyzeme anlatmış annem o kadar
- +1 yıl
Müdahale edebilecekleri her seye mudahala ediyiorlar ilerde daha kötü olur polisi ara şikayet et bunu hak ediyorlar boyle aile olmaz benim ailem ben stres oluurm uzulurum diye puanimi bile soramadi ya hicbir sekilde yani mudaha etmediler hata da yapsam dogruda destek oldular boyleyken bile cok stres yaptim Her insanin bir sabri vardı yani hayat enerjini almadan şıkayet et karakola gitme evden şikayet et polis eve gelsin imajları batsın
Soran+1 yılpolisi evden ararsam bende rezil olurum herkese çok utanç verici..
Soran+1 yılben yinede bekleyeceğim böyle bir şey yapmazlar umarım eğer yapmaya kalkarlarsa şikayet ederim
- +1 yıl
bir sey olmaz baska sehire gidersin
- +1 yıl
İçin rahat etmezse karakola git ama o zaman çokta dikkate almazlarsa deidklerini oda var babanın cevresi falan varsa
- +1 yıl
Neyse sınava girde bunlari tercih zamani düsunursun kendini uzme
Soran+1 yılbi gireyim de.. ofof
+1 yılKuzum sen bunu bı düşünme sınava gir bakalım. Birlikte güzel bir lsite hazirlarsinniz bunu kafana takma canım benim sınavı. Etkilenmesin
03 Yorumla
Soran+1 yılumarım ya :/ zorla güzellik olmaz derler aslında ama neden zorluyolar anlamıyorum hala
- +1 yıl
Lütfen burdakilere uyuo evi eileni terketme. guzlelikle çözülecek her şey sen yeterli süper bir bölüm kazan
Soran+1 yılevi terk etsem de geçinemem ben güzellikle halletmeye çalışıyorum umarım çözülür
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
10Cevap
- Aile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı.
+1 yılAilen bile olsa kimse senin eğitim hakkını elinden alamaz git açık açık her şeyi konuş baktın ki karşı geliyorlaar yetkili yerlere şikayette bulun.. senin hayatın söz konusuu ileride nasıl bi hayat sunmayı planlıyorlarmış sana?
ya da sınava kadar bekle sınavdan sonra her şeyi bildiğini söyle..02 Yorumla
Soran+1 yılsınava kadar eskisi gibi devam edicem sınavdan sonra tercih döneminde karışmaya kalkarlarsa şikayet edicem
- +1 yıl
Aynen belki şimdi tepki verdiğin için sınava falanda göndermezler ama sınavdan sonra mutlakaa tepkini koy çekinme..
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılAilen ve ailem gibi cahil olmamak için okumak şart en azından bilgi sahibi olursun konuşman düzelir. Çok boş konuşan insanlar görüyorum çevremde ne yap et oku. Şikayet etsen bişe yapmazlar benim ailem beni dövdüğü halde şikayetçi oldum, sen bunlarla yaşamak zorundasın yapacak bişe yok dediler. Ailene onlardan harçlık istemeyeceğini söyle. Olmadı part time çalışır, okursun. Onlar da diyecek bişe bulamaz
01 Yorumla
Soran+1 yılböyle şeyler tr de çok var cidden yazık halimize ya
Gizli Üye(30-35)+1 yılAilenizde okuyan/açık düşünceli biri varsa devreye onu sok. Yoksa eğer durumu hemen rehberlik öğretmenine anlat ve ailenle bir görüşme ayarlayın. Babanın ve annenin neden böyle davrandığını bulup bu düşüncenin gereksiz olduğunu açıklayarak anlamasını sağlayın. Çok basit değil biliyorum ama aklıma gelen çözüm bu oldu.
02 Yorumla
Soran+1 yılnormalde ailem beni yurt dışında okutmak istiyorlardı sadece bir kez flörtüm oldu diye bu noktaya geldiler amcam kuzenlerim falan hep yurt dışından mezun oldular benle yaşıt kuzenim de şimdi gidicek yurt dışına ama bizimkiler böyle. bu yıl açıktan okuduğum için liseyi rehber hocam yok
Cevap sahibi+1 yıleski lisene ya da ark. söyle. Böyle bir durum karşısında rehberlikçiler yardımcı olur dershane bile olsa hatta.
+1 yılTercih zamanı şifrelerini değiştir, tercihlerini yap. Sonuçlar açıklanana kadar da sabret, açıklandıktan sonra, valize tık eşyaları ben gidiyorum de bas git. Yurtta kalırsın, part time da işte çalışırsın biraz zorlanırsın ama okursun.
11 Yorumla
Soran+1 yıleğer cidden yaparlarsa böyle bir şey bende böyle düşündüm aslında fakat dediğim gibi e devlet şifrem annemin numarası üzerine kayıtlı şifremi değiştirsem de sıfırlayabilir
- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılaçıktan okumak için ben bu kadar zahmete neden katlandım demen gerek ama kazanırsan bence inat et oku derim güvenmeleri gerek sana
06 Yorumla
Soran+1 yılteyzemle konuştum aileme göre daha anlayışlı biri ama o bile yollamayacaklarına emin olmuş. ailem beni dinlemez şu zamana kadar dinlemediler açıktan okumanın bi zararı olmayacağı görüşündeler bunları söylesem bile umursamazlar
- +1 yıl
tüm istek arzun emeğin heba oldu desene yani her meslek açıktan okunmuyor maalesef
Soran+1 yılevet benim istediğim bölüm açıktan eğitim vermiyor
- +1 yıl
başta bunu demek gerek onlara ve o zaman bırakıp dersi salla gitsin ne çaba
Soran+1 yılben pes etmem asla ne olursa olsun onlara inat okuycam bi şekilde
- +1 yıl
pes et istemem zaten hani ama çabalmak şart
Gizli Üye(30-35)+1 yılOkumak istedigin bölüm iyiyse git derim ama şimdi üni okumak boş artık... eskiden millet üniversiteye gitmek için öabalardı şimdi gitmemek bi tercih meselesi haline geldi
01 Yorumla
Soran+1 yılüniversiteyi sadece okumak için okumak istemiyorum ben arkadaş çevrem olsun istiyorum istediğim bölümde iyi bi bölüm
+1 yılekonomik özgürlüğün de yok aile destek olmazsa nasıl okuyacaksın
01 Yorumla
Soran+1 yılonların parasını istemiyorum şu saatten sonra ama mecburum
Sen hele bir kazan önce gidersin, gönderirler girdin kazandın da yollayacağı yollamayacağı kaldı.
08 Yorumla
Soran+1 yılumarım
Soran+1 yılderslerden de soğuttular
Soran+1 yılçalışıyorum hala sınava umarım istediğim şekilde geçer sınavım.
Soran+1 yılbilgisayar üzerinden yazdığım için şapkalı a kullanım dışı ahahsdkjasd
+1 yılÇok bilgim yok ama şikayetçi olman durumunda yardımcı olurlar sanırım çünkü reşitsin 18 yaşını doldurmuşsun
Böyle bir zihniyete karşı Allah yardımcın olsun😊04 Yorumla
Soran+1 yılumarım böyle bir şey yapmazlar aramı daha fazla açmak istemiyorum onlarla ama sonuçta bende bir bireyim. onların böyle kısıtlaması sonucu yanlış kararlar vermek istemiyorum
- +1 yıl
Haklısın hemde çok haklısın bu durum çok yaşanıyor, bu olayın sebebide çok saçma, flört etmek yanlış bişey değil sonuçta yanlış hata falan yapmamışsin gereğinden fazla tepki veriyorlar bence sırf bu yüzden ise
Soran+1 yılkeşke bi yere kapattırsa devlet böyle aileleri de psikolojik tedavi görseler
- +1 yıl
Haklısın ne diyebilirim ki, sen ne kadar anlatsanda onlar hiçbir zaman anlamazlar
+1 yılAilenle yollarını ayır bir işe gir kendi paranı kazan ve ayrı kiralık Eve çık o zaman kimse karışamaz hayatına
11 Yorumla
Soran+1 yılçok araştırdım fakat istanbuldaki en küçük ev fiyatları bile 3kdan başlıyor ve eşyasız bu evler çalışsam bi yerde bana kalıcak olan para 1500tl 1500tl ile hem faturaları hem de gıda ihtiyacımı hem de evde eksik olan eşyaları nasıl karşılayacağım
+1 yılKyk yurdu diye bi şey var
01 Yorumla
Soran+1 yılKYK yurdu herkese çıkmıyor ayrıca aynı şehirdeyim bana hiç çıkmaz
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunu dvlete bildirebilirsin tercih listene karışamazlar bendegizlice sınava girecem
08 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSeni çok iyi anlıyorum aynı durumu bende yaşadım üniden aldılar ama pes etmeyecem devam okul kızlar için kurtuluş
Soran+1 yılyaa :(
Soran+1 yılkesinlikle ya bi işe giriyim desem alacağım maaş çok düşük ve ben okumak istiyorum ayrıca kiralarda çok yüksek
Cevap sahibi+1 yılOkula gidersen part time iş çok
Soran+1 yılpart time ile nasıl geçinicem İstanbul'da
Cevap sahibi+1 yılEğer okula gidersen yurt başvurusu yap çıkmazsa da ev tutacaksın mecburen veya ailenle kalırsın burs başvurusu yaparsın burs çıkmazsa kredi çıkar mutlaka zor olacak ama part time işlerle de geçinmeye çalışırsın
Soran+1 yılumarım bunlara gerek kalmaz..
Cevap sahibi+1 yılUmarım
- Aile & Toplum konusunda 852 cevap paylaştı.
+1 yılMaddi imkanları kısıtlıdır belki..
08 Yorumla
Soran+1 yılhayır durumumuz çok çok iyi yurt dışına yollayacaklardı normalde kuzenimle beraber şimdi kuzenim gidicek ama ben açıktan okumak zorunda kalıcam
- +1 yıl
Onlara sebebini sormalısın belki farklı düşünceleri vardır senin için...
Soran+1 yılgüvenlerini kırdığımı söylediler sadece 1 kez flörtüm oldu diye..
- +1 yıl
Üniversite hayatındada derlerle değil sevgili bulmayla ilgileneceğini düşünmüş olmalılar... zaman kötü ve onlarda seni aslında bazı konularda korumaya çalışıyorlar.. niyetleri senin hayatını olumsuz etkileyecek şeylerden seni korumak belkide..
Soran+1 yılsevgi kısıtlamak değildir bunu benimle düzgünce konuşarak çözebilirler ki benim yapım da öyle biri değil illa sevgilim olsun falan değil ben yıllardır kariyer odaklı çalışıyorum
- +1 yıl
Bu durumu aileni karşına alıp konuşman onları ikna edebilmen fikirlerini değiştirtebilir...
Soran+1 yılmaalesef ailem beni dinleyerek veya sorunlarımızı konuşarak çözebileceğim türden bi aile değil
- +1 yıl
Bir insan ailesiyle sorunlarını konuşamayacaksa kiminle konuşacak
+1 yılSen tercihini yap onları zorlaaa
00 Yorumla18 isen kendin özgürsün
06 Yorumla
Soran+1 yılözgürüm evet ama maddi açıdan değil şimdi bi ev tutmaya kalksam kiralar 3kdan başlıyor o da en kötüleri deprem bölgesinde olanlar falan 40 50 yıllık binalar ayrıca çalışsam da ne kadar maaş alabilirim ki 4.5k falan anca
- +1 yıl
okuyup çalışan hatta şimdi müdür bile olan arkadaşım var ailesi çok fakir olduğu için tek kuruş destek olamaldılar çağdaş yaşamı destekleme derneği ile görüş kızlar için özle destek veirliyor kişilerdendestek isteme kurmsal dernekler ve ya devletdesteği ile olur zor olacak ama imkansınz değil kaygılanma
Soran+1 yılen kötü ihtimal eğer böyle bi şey yaşarsam başvururum teşekkürler.
Soran+1 yılİnşallah
üniversite zaman kaybıdır!
17 Yorumla
Soran+1 yılanlıyorum..
Soran+1 yılüni okumak istememin sebepleri herkesin ki gibi okuyum işim olsun değil ben evden uzaklaşmak istiyorum arkadaşlarımla gezmeye bile yollamıyorlar
- +1 yıl
Sanırım bu yüzden üniversiteye yollamıyorlar seni derdin okumak değil gezmek olmuş
Soran+1 yıl@Aflatoksiko derken?
Soran+1 yıl@Aflatoksiko kimsenin ne yaşayıp yaşamadığını bilmeden yorum yapma bence sen
+1 yılgitme
01 Yorumla
Soran+1 yılüniversiteye mi
+1 yılyaş kaç
07 Yorumla
Soran+1 yıl18
- +1 yıl
2004 doğumlu musun
Soran+1 yılevet
- +1 yıl
Hangi ay hangi gün doğdun bana mesaj atar mısın
Soran+1 yılreşitim ben 18i tamamen doldurdum
- +1 yıl
Bana mesaj atar mısın
Soran+1 yılneden?
açıktan oku
03 Yorumla
Soran+1 yılaçıktan okumak istemiyorum lisenin son yılı üniversiteye hazırlanmak için açığa geçtim 1 yıldır evdeyim karantinayla beraber 2.5 yıldır evdeyim ve iyice sıkmaya başladılar evde durup yüzlerini görmek istemiyorum
- +1 yıl
Ben evde durmak için can atarım sen ise sıkıldım dersin
Soran+1 yıl@Kağan_Altınışık_bfrl ben sıkılıyorum evde
Neden peki evlendirmek mi istiyorlar
04 Yorumla
Soran+1 yılhayır evlendirmek istemiyolar okumamı istiyolardı aslında hep ama onlara göre açıktan okumakla örgün okumak aynı şey şu devirde fakat ben örgün okumak istiyorum.
Soran+1 yılbabam saygın bi iş adamı normalde kuzenlerime vs anlattım durumu hepsi çok şaşırdı bu yüzden evlendirmez ama okutmaz da eğer kafasına koyduysa
Aynı şehiri tuttur
03 Yorumla
Soran+1 yılzaten farklı bi şehir için hiç çabalamadım hem İstanbul'da yaşıyorum zaten burdan istiyodum
Soran+1 yılbilmiyorum geri kafalılar yaşları genç olmalarına rağmen
Devamını Gör(6)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer