Ben 21 yaşındayım ve hiç kürt bir polis görmedim..
ben kürdüm. ve polis olmak istiyordum küçüklükten beri. ismim de kürtçe. kimlikte de işli. ama hep küçük yaştan beri seni yapmazlar oğlum yapmazlar hayal kurma diye büyüdüm. ve hiç denemedim bile..
evet sordum işte gördünüz mü hiç?
ve kürtsem kürdüm bununla da gurur duyarım. Ama neden bu ayrım arkadaş?
NOT: Irkçılık yapacaak israf-ı insanlar yorum yapmazsa iyi olur.
No Racism!
ben kürdüm. ve polis olmak istiyordum küçüklükten beri. ismim de kürtçe. kimlikte de işli. ama hep küçük yaştan beri seni yapmazlar oğlum yapmazlar hayal kurma diye büyüdüm. ve hiç denemedim bile..
evet sordum işte gördünüz mü hiç?
ve kürtsem kürdüm bununla da gurur duyarım. Ama neden bu ayrım arkadaş?
NOT: Irkçılık yapacaak israf-ı insanlar yorum yapmazsa iyi olur.
No Racism!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar