Kadınlar çocuk doğurmayı çok mu seviyor?

25 yaşıma geldim bende asla böyle bir istek yok bakıyorum kuzenim 20 yaşımda evlenip anne olmak istiyorum diyor, etrafıma bakıyorum peşpeşe doğuranlar, okul zamanları bilmem ne falan abi çok iğrenç değil mi? Kadının vücudu gitti zamanı artık bitti bu devirde çocuk ne halt olur belli değil eğitim versende toplum bozuk , bir kendine ait vaktin özelin yok sağa bak çocuk , sola bak çocuk hiç çekemiyorum anca birinin olur bı yarım saat severim bu. hatta pes peşe çocuk yapandan tiksiniyorum nedensizce ya hu siz ne şekilde düşünüyorsunuz?
Kadınlar çocuk doğurmayı çok mu seviyor?
Cevapla