Her gün gördüğünüz biri ölünce ne hissediyorsunuz?

Benim lisede sınıf arkadaşım vardi. Okul bittikten sonra kansere yakalanıp ölmüş. Çok garip hissetmiştim. Her gün gördüğün bir insanın ölmesi nasıl bir his Sizce?
Her gün gördüğünüz biri ölünce ne hissediyorsunuz?
Cevapla