Karım çalıştığı işyerinde iş arkadaşıyla ayrı odada baş başa yemek yiyor sizce bu yanlış bir şey mi?

Boşanmak istiyorum ama süresiz nafaka olduğu için boşanamam
Karım çalıştığı işyerinde iş arkadaşıyla ayrı odada baş başa yemek yiyor sizce bu yanlış bir şey mi?
Cevapla