Üstü açık arabada tişörtümü çıkarıyorum, kekoluk mu?

Çocukluk hayalim üstü açık araba sonun da aldım Almanya da tabi Türkiye de almak imkansız vergilerden profesyonel sporcuyum 10 numara vücudum var
Tisörtsüz sürüyorum kekoluk mu? Rezil bir durum mu? Yoksa havalı mı?
Üstü açık arabada tişörtümü çıkarıyorum, kekoluk mu?
Cevapla