Camasir makinesinden gelen yanık kokusu?

Ya şu an o kadar çaresizim ki makineye sirke koydum dedim temizlensin 90 derece de çalıştırdım, sonrasında emin de değilim yanık kokusu mu değil mi kapattım birden. Belki fazla isinmistir diye soğuk derecede çalıştırmaya devam ettim etrafını kokladım bir koku da yok gibi çalıştı da, bir sorun olsaydı calisirmiydi internette baktım yangın çıkar felam diyorlar iyice panik oldum gece gece Allah için biri bana doğru bilgi versin.
Camasir makinesinden gelen yanık kokusu?
Cevapla