230 000 abonesi olan , Akli ve bilimi kendine rehber eden Ve vatan müdafası yapan ERLIK i çeşitli , medya organları ifşaladigini sandı. Pkklilarin bile ağzı sulandı Erlik e pkk dan sen şusun değil mi diye mesaj bile aldı Günün sonunda erlikik in yem attigi ortaya cikti Sizce iyi yemlemiş mi?ERLİKLER ÖLMEZ
Evet ben de daha yeni keşfettim o 140journalsın falan ne haltlar olduğunu öğrendim. Cidden allah ondan razı olsun bizim gözümüzü açtı, cahil kalmıştım bağımlısı oldum kanalın. Yılmaz güney videosunun benzerini ahmet kaya için de çekeceğini söylemişti onu bekliyorum 🥺 keşke deniz gezmiş için falan da çekse ya
Aynen ya daha fazlasını hakediyor. Ben 18 yaşındayım hep 32. gün ya da bilgi otağı falan kanallarını izliyordum erlik de eklendi listeme 👌 araşrırdım baya hatta deniz gezmişle ilgili kitaplar falan da okudum ama kimisi iyi kimisi terörist diyor acaba erlik ne düşünüyor merak ediyorum 😅
Erlik diye bir kral var Turkiyede olan yolsuzluk arsizliktan tut Sol pkk sinin uydurma tarihine Tarikatlara cemaatlerden tut Chp ve akp gibi partilerin Skandallarına kadar videolar çeken Uyanık, araştırmacı gazeteci
Oooo o Sen varya gerçekten çok heyecanlanican Tabi merakın varsa araştırmacı bir kişilik sahibiysen Sana bid fragman vereyim Her milletin bir özelliği vardır Turklerinse kültürel özelliği savaşmak