Özel mesajla tacize uğruyorum bu benim suçum mu?

Mesaj kutum kapalı olmadığı için kapımı kapatmamakla suçlanıyorum.
Bir kadını özel mesajla taciz eden mi suçlu yoksa mesajlarımı kapatmadığım için ben mi?

Belki normal insanlar yazsın sohbet edelim istiyorum, buna hakkım yok mu?
Özel mesajla tacize uğruyorum bu benim suçum mu?
Cevapla