Iş yerlerinde kadinlar neden topuklu giymek zorunda?

Eski çaliştiğim yerde bana topuklu ayakkabi ve etek giymem zorunlu olduğunu söylüyordu bunun sebebide patronun karşisinda şik görünmek içinmiş şimdi çaliştiğim yerdede öyleydi ama pandemiden sonra zorunluluk kalkmiş neden böyle bir zorunluluk var?
Iş yerlerinde kadinlar neden topuklu giymek zorunda?
Cevapla