Güncellemeler
+1 yıl
Not: boyum 1.92 vücudum sağlam gerisini siz düşünün.
Ben 3 sene boks yaptım göz temasının da kralını kurdum dayak yiyeceğimi bilsem dahi kimseden asla korkmam hele yiyeceğim iki yumruktan asla korkmam. Çünkü onların kazançları kadar benim çıktığım maçlarda kaybedişlerim var: ) o yüzden ağzımı burnumu kırsalar bile geri adım atmam
Dayak yemek daha iyi yani?
Cevap
1Cevap
Tiktoktan ogrendiginiz sacma sapan yarimyamalak bilgilerle anca bu kadar olur zaten makale okuyan arastiran yok
çok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?