Ablam 32 yaşında ve daha önce ne bir sevgilisi oldu ne de evlendi. Normal mi?

Sordum abla neden evlenmiyorsun hayatina kimse girmiyor. Böyle kumarbaz dolandirici bir babayla sorunlu bir annenin kizini kimse istemez kimsenin basini yakamam. Ben kendimle mutluyum dedi. O öyle soyleyince kendimi kötü hissettim. Aile çok mu önemli?
Ablam 32 yaşında ve daha önce ne bir sevgilisi oldu ne de evlendi. Normal mi?
Cevapla