Ön koltuk gelinin mi büyüklerin mi?

😂 Şimdi durumu şöyle izah edeyim.
Araba bana ait benim üzerime ve benim altınlarla alındı😂
Araba kullanmayı da biliyorum.

Ailecek yaylaya çıkacağız ve dünyanın uzun yolu. Eşim ben görümcem kaynanam ve kaynatam ve galiba görümcemin çocukları 😂
Bunlarla hiç bir problemim yok kendi ailem kadar seviyorum hepsini Allah onlardan razı olsun 😇
Ama böyle güzel bir yolculukta ya arabayı kullanan ya da ön koltukta oturan olmak istiyorum yani arkada tıkış tıkış için dışıma çıkar çünkü muhtemelen 😂
Ama eşim diyor ki ayıptır babam ya da annem dururken öne onlar oturur.
Ben de diyorum ki kibarlıktan sen öne geç diye sorarım onlarda olur mu öyle şey kızım kocana yanyana otur desinler😂 ama maalesef ki demezler 🙈eşimde o yollarda sen süremezsin diyor halt etmiş gayette sürerim

Ben bu meseleyi nasıl çözeceğim arkada gidersem o gezi bana eziyet olacak😂
Ön koltuk gelinin mi büyüklerin mi?
Cevapla