Bir yaratıcının olmadığını neden düşünüyorsunuz?

Bir yaratıcının olmadığını neden düşünüyorsunuz?
Ben şahsen dindar değilim ama bir yaratıcının olduğuna inanıyorum. Bu kadar şeyin bir yaratıcısı olmalı. Evrim teorisiyle falan olabilecek bir şey değil diye düşünüyorum bütün bu şeyler. Ayrıca ya uğradığımız adaletsizlikler ve hayal kırıklıkları? Bunların hesabını kim soracak? Ölümden sonra bir hayat yoksa ölüm neden olsun ki?
Bir yaratıcının olmadığını neden düşünüyorsunuz?
Cevapla