Kaçacak delik var mı çok yoruldum bu cehennemden😥?

Çevrem kötü hiç etrafımda akıllı sağlıklı insan yok. Sadece bir iki komşum iyi. eşim beni deli ediyor hiç anlamıyor beni sürekli bunaltıyor evim çok sıkıcı taşınmiyorda arkadaşlar bu kaderimi nasıl değiştiririm ege kaderimse hem eşim kötü hem çevrem yardım imdattt😥sinirlerim çok bozuk okadar yanlız çaresiz hissediyorum ki kendimi elimi kolumu bağlamışlar sanki çocuğumda var kendime ya da bir başkasına zarar vermekten korkuyorum beni anlayan bir Allah'ın kulu yok psikolojim 0
Kaçacak delik var mı çok yoruldum bu cehennemden😥?
Cevapla