Selam ben 2018'de ingilizce iktidardan mezun oldum 2019 mayısta Notid (norveç türkiye iş adamları derneği) aracılığıyla 3 yıl çalışma vizesi aldım. 1 mayısta turkiyeye geldim.
Marketleri, avmleri, çarşıyı geziyorum her sey inanılmaz zamlanmis. Her sey 5 katı olmuş ama maaşlar 2 katı bile olmamış (abim öğretmen 3900tl alıyordu şu an kıdem farkı dahil 7400 olmuş) 3 yılda insanlar belkide %60 alım gücü düşmüş ama millet hâlâ uyuyor! Kimsenin umrunda olmaması da bana çok garip geliyor!
Norveçte 2010 model mini cooper kullanıyordum 60000nok yani 6000€'ya sattım da geldim. Aynı araba 350000tl şaka gibi! Resmen 3.5 katı akıl almaz bisey bu!
Ne diyim bilemiyorum Pesss...
Marketleri, avmleri, çarşıyı geziyorum her sey inanılmaz zamlanmis. Her sey 5 katı olmuş ama maaşlar 2 katı bile olmamış (abim öğretmen 3900tl alıyordu şu an kıdem farkı dahil 7400 olmuş) 3 yılda insanlar belkide %60 alım gücü düşmüş ama millet hâlâ uyuyor! Kimsenin umrunda olmaması da bana çok garip geliyor!
Norveçte 2010 model mini cooper kullanıyordum 60000nok yani 6000€'ya sattım da geldim. Aynı araba 350000tl şaka gibi! Resmen 3.5 katı akıl almaz bisey bu!
Ne diyim bilemiyorum Pesss...
Güncellemeler
+1 yıl
10 kişi konuyla ilgilendi 🙁 sanırım türk halkına bu pahalılık müstahak 😒
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer