Turkiyede insanlar neden pahalılığı protesto etmiyor?

Selam ben 2018'de ingilizce iktidardan mezun oldum 2019 mayısta Notid (norveç türkiye iş adamları derneği) aracılığıyla 3 yıl çalışma vizesi aldım. 1 mayısta turkiyeye geldim.

Marketleri, avmleri, çarşıyı geziyorum her sey inanılmaz zamlanmis. Her sey 5 katı olmuş ama maaşlar 2 katı bile olmamış (abim öğretmen 3900tl alıyordu şu an kıdem farkı dahil 7400 olmuş) 3 yılda insanlar belkide %60 alım gücü düşmüş ama millet hâlâ uyuyor! Kimsenin umrunda olmaması da bana çok garip geliyor!

Norveçte 2010 model mini cooper kullanıyordum 60000nok yani 6000€'ya sattım da geldim. Aynı araba 350000tl şaka gibi! Resmen 3.5 katı akıl almaz bisey bu!

Ne diyim bilemiyorum Pesss...
Güncellemeler
+1 yıl
10 kişi konuyla ilgilendi 🙁 sanırım türk halkına bu pahalılık müstahak 😒
Turkiyede insanlar neden pahalılığı protesto etmiyor?
Cevapla