Ne yapmam gerektiğini düşünüyorsunuz?

Nasıl başlasam bilemiyorum. Ama konu ailem ve bana haksızlık yapmaları. Annem ve babam çalışıyor. Ben evdeyim ev işleri, yemek yapıyorum annemin vakti olmadığı için. Ama bana maaş aldıklarında babamın verdiği sadece 100 TL. O da kedim var mama kum falan alıyorum 100 tl gidiyor ve yetmiyor bile. Şimdi reglim canım çikolata istiyor onu bile alamıyorum. Ayrı para istesem ne çabuk bitirdin paranı diyor ve baskı yapıyor ve ben çabuk alıngan biriyim. Bir sürü laf söylüyor. Bu para bile çok babam için. Çalışma imkanim da yok çünkü birkaç sorunlarim var. Daha önce çalışmayı denedim fakat daha da kötü oldum. Annem biz ölünce maaşın sana kalır bize bakarsın falan diyor ama aile içerisinde hiç mutluluğumuz bile yok. Babam sürekli bir şey bitse ne çabuk bitti bu eve bir şey yetmiyor diye bağırıyor birsuru sey diyor. bir şey istesek de aynı. bir şey demeye çekiniyorum. Babama ve bu aileye karşı çok uzak hissediyorum. Hiç yakınlık hissetmiyorum ailemle. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Bir çözüm yolu bulamıyorum. Huzur yok baskı var. Dedemin yanına gideyim köyde kalayim dedim dedem de beni istemiyor bunu çok net anladım direk belli etti yani. Teyzem de yardımcı olmuyor. İhtiyacın vardır belki diye para bile gondermiyor babamin huyunu biliyorlar teyzemin durumu da iyi baya. Her zaman arar sorarim ama umursamaz davraniyor artik arayip sormuyorum bile. İş bakıyorum tekrar mecbur çalışmak için hep torpil veya birkaç yıl tecrübeli eleman istiyorlar. Bu nasıl bir yaşam ben anlamıyorum. Ekonomik sıkıntılar bile etkiliyor huzurumuzu şu bitti falan diye hep kavga oluyor evde babam zaten herşeyi abartan biri. İntihardan başka bir şey gelmiyor aklıma. Yapmak istemiyorum ama bu şekilde de yaşamak boş yaşamak için bir anlam yok.
Ne yapmam gerektiğini düşünüyorsunuz?
Cevapla