Nişan/Tatlı için yerde oturmalı kutlama olur mu?


merhaba, ben 23 yaşındayım ver Amerika’da yaşıyorum. Nişanlım ile aile arasında 35-40 kişilik kutlama yapmayı düşünüyoruz bizim arka bahçede. Resimdeki gibi yapma fikrimiz var. Tatlı yiyicez bide yüzük takıcaz. Aramızda bir iki oynarızda. Baya basit bir gece olucak bizde simple ve şık birşeye bakıyoruz. Sizce nasıl olur?
Nişan/Tatlı için yerde oturmalı kutlama olur mu?
Nişan/Tatlı için yerde oturmalı kutlama olur mu?
Cevapla