Ben değer verdiğim birisiyle her zaman mutlu oluyorum sadece muhabbet etsem bile: )


Insan küçük veya büyük hayatında mutlu olabileceği şeyler bulmalı çünkü illaki var.
Hayata bir kez geliyoruz sonumuz toprak bunu bile bile de hergün melankolik takılmak aptallıktır.
Bunu basarabilmek. cok güzel bazen oluyorum. Herseyin çok hızlı tukedildigi bı donemdeyiz..
Rica ederim
Yeter,, büyük hediyeler olaylar ve satafata gerek yok
Cevap
5Cevap
Hiç bir şey beni mutlu etmiyor
İğne ucu kadar olsa bile ben onu hediyelik kutu yaparım o derece.
Yetebilirde yetmeyebilirde
Evet küçük şeylerlerle mutlu olabiliyorum.
Küçük şeylerle mutlu olurum evet
Evet ben hep mutluyum zaten 😁
Bazen
Bazıları evet
Evet eder
Aslında yeterdi
Hmm anlıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?