Bugün 3 harfli marketlerde çalışan kadının biri, bna "abla" dedi. Aramızda yaş farkı yok gbi duruyor (ama hadi yanılmış olsam en fazla 3 yaş vardır). Kaldı ki büyük bile olsam yabancı birinin abla/yenge/teyze vb şeyler demesinden rahatsız oluyorum.
Her neyse, ben de fişi verince "teşekkürler teyze" dedim:)) geçen de 32-35 yaşındaki kadın benim 45lik babama "amca" dedi. Çok sinir oldum. Ona da tamam teyze dedim. Tip tip baktı, eee etme bulma dünyası:))
Gitsinler varoş mahallesinde veya ailesindekilere öyle hitap etsinler, yabancı birine böyle demek resmen görgüsüzluk ve varosca geliyor. Ben büyük küçük herkese hanımefendi/beyefendi derim. Saygı duyarım. Milletteki bu samimiyet ayağına karşıdakini yerme ve kendini yüceltme olayını anlayamıyorum.
Bundan sonra bu tarz hitap edenleri çok pis bozsam haksız olur muyum? Yoksa haklı miyim sizce de?
Her neyse, ben de fişi verince "teşekkürler teyze" dedim:)) geçen de 32-35 yaşındaki kadın benim 45lik babama "amca" dedi. Çok sinir oldum. Ona da tamam teyze dedim. Tip tip baktı, eee etme bulma dünyası:))
Gitsinler varoş mahallesinde veya ailesindekilere öyle hitap etsinler, yabancı birine böyle demek resmen görgüsüzluk ve varosca geliyor. Ben büyük küçük herkese hanımefendi/beyefendi derim. Saygı duyarım. Milletteki bu samimiyet ayağına karşıdakini yerme ve kendini yüceltme olayını anlayamıyorum.
Bundan sonra bu tarz hitap edenleri çok pis bozsam haksız olur muyum? Yoksa haklı miyim sizce de?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer