Lisede sigaraya yeni başlamıştık bir gün 3-4 kişi buluştuk cafeye gidicez aileler bilmiyor tabi: ) yıl 2016 falan ulan çay falan içmeye para var sigaraya bulamadık bir türlü. Havada karlı böyle dükkanın önünden yürüyorum caddeden onlar da önde gidiyorlar ayağıma bir şey takıldı böyle karın içinden bir baktım jelatini bile açılmamış bir paket murattı. O anki sevincimizi hiç unutmam hala aklımdadır ve garip bir olaydı: )