Uzun hikaye benimki anlatsam kalın roman olur. Kısaca halime şükredeyim mi yoksa bir çaresi var mı arkadaşlar 👯♀️ 


Engelleyerek ve iletişim kurmayarak, ben öyle yapıyorum
Sınırlarını çizerek, şartlarını sunarak, uzaklaşarak, olmadı kızarak.. insanlardan uzaklaşmak bana kolay geliyor.
Cevap
7Cevap
Toksik demek istedin sanırım.. zirhini kuşan kendini kaleye kapat.. kale kapısının anahtarını ejderhanın boynuna as.. ejderhayı kaf dağına gönder
Çok basit. Kendini başkalarına göre endekslemezsen toksin insanlar sana musallat olamaz.
Bu insanları neden hayatında tutuyorsun ona dikkat et. Belki sende onların toksinlikleri ile bak ben böyle değilim diye bir bakış açısı gelişmiş olabilir
Derine gömme psikoloğa anlat
O tür insanlardan uzak durarak.
Muhattap olmayarak
Muhattap olmayip
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?