En çok annenizimi babanızımı , hangisini daha çok seviyorsunuz , sebebi ile?
Ben annemi daha çok seviyorum..
Ben annemi daha çok seviyorum..
İkisini birbirinden ayıramam ama babam genelde evde olmuyor kendisi otobüs şoförü olduğu için annemle genelde yüz yüzeyim o derdim galiba
Annemi derim
Cevap
2Cevap
Ben de annemi daha çok seviyorum çünkü babamla 8 aydır konuşmuyoruz her davranışım kendisinin gözüne batıyo çünkü neyse az kaldı kurtulacaklar benden
Uzak bi şehre gidicem
Yok ya dertli değilim alıştım artık :))
Genelde en çok anneler seviliyor. Daha yakın ve sevgi dolu oldukları için herhalde.
Babami daha çok seviyorum. annemdeki kibir beni kendisinden uzaklastiriyor maalesef 🤗
ikisininde yeri ayrıdır.
Anaa
Anne tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?