Müslümanlar tembel mi bana mı öyle geliyor?

Aileme bakıyorum cenneti kazanmak için bu dünyada kendilerini kisitliyorlar ama cenneti kazanmak için de yaptıkları hiç birsey yok ve sürekli korku içerisindeler namaz kılıp durmaktan başka biz bilmeyiz aciziz sorgulamayiz tripleriyle boş boş yaşıyorlar dindarlık bu demekse ben dindar değilim hayatı kendime zehir edemem daha çok şey derim de en fazla bu kadar farkedebildim nefret ediyorum resmen
Güncellemeler
+1 yıl
Neden yaşadıklarını dahi bilmiyorlar tek yaptıkları hayatta kalmaya çalışmak daha çok çalışmak elde etmek daha rahat olmak didinip kaybedip didinip kaybedip ömürlerini böyle geçirip duruyorlar slklar birde bana sen bilmezsin küçüksün diye azarliyorlar onlar gibi olmaktansa ölürüm daha iyi Çok kötüsün
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç birsey istediklerini sanmıyorum arada derede kalmış ne yaptıklarını bile bilmeyen canım kendime olan güvenimi yitiriyorum onları görünce ailem de böyleyse ben kime bakacağım ne yapacağım diyorum yaşamak bu değil kendi düşüncelerime ve aklıma güvenmemem gerektiği öğretildi bana çünkü küçükmüşüm beceriksiz kabiliyetsiz bir insanmışım uyacak insanlar varmış istersem gidip onlardan öğrenebilirmişim ama benim gibi canım kendisi düşünemezmiş kendime güvenmiyorum bu yüzden hemde hiç
Müslümanlar tembel mi bana mı öyle geliyor?
Cevapla