Sınıfta iki kişi sürekli bana gülüyor sizce neden?

ben lise 4 üm liseye Gidiyorum sınıfta iki tane çocuk var az çok konuşuyorum sınıfta yakın bir arkadaşım var birde o konuştuğum iki çocuk var dış görünüş olarak 196 boy 79 kilo sarı saçlı mavi gözlü biriyim neyse bu iki çocuk ben ne dersem gülüyor konuşma açıyorlar bir şey dediğim anda direk gülüyorlar Keleş alıp tüm sınıfı vur dediler yine güldüler ikiside benden kısa senin boy kaç diyorlar 1.96 diyorum gülüyorlar kabullenemiyorlar gibi herşeye gülüyorlar bende bıktım bana gizli kılmı oluyorsunuz bana kılsanız niye benle konuşuyorsunuz dedim cevap veremediler ne dersem gülme krizine giriyorlar cidden ilginç sizce derdleri ne neden ne dersem gülüyorlar o kadarda komik biri değilimki birde bana kanka zayıfla diyorlar zaten 1.96 boya 79 kiloyum birde bana çok sessizsin diyor ikisi oysa sınıfta konuştuğum iki kişi var sizce amaçları derdleri ne size göre? Neden herşeye gülüyorlar arkadaşıma soruyorum o umursama bende çözemedim neden gulduklerini dedi sizce sebeb ne olabilir?
Sınıfta iki kişi sürekli bana gülüyor sizce neden?
Cevapla