Bende o kadar ki hangisini anlatacağını şaşırdım 😂Her kes kendinin kimi yazsın
En utanç verici, rezil olayınız hangisi?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ben rezillik olarak algılamiyorum ama her kötü şey bir tecrübe hatta iyi tecrübe olarak geri dönüyor ve onu bir daha kesinlikle yapmıyorsun. En son trafikte kırmızı ışık yanıp sönüyor arkada araç dolu ben öndeyim Heidi beni bekliyor kornalar çalıyor ne oluyor demeye kalmadı kırmızı ışık diye bekliyorum ya, oysa bu kırmızı ışık bekleme için değildi ama ben uyanana kadar olan oldu ama bir daha da bu hataya düşmem iyi bir şey benim için, rezillik olarak da düşünmüyorum😉
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Antalya havaalanında uçaktan indik bavullari alacaz cok sıkıştım eşime sen bavulun yanına git ben gelecem dedim koşarak zor bela tuvaleti buldum ancak hangisi erkek hangisi kadın belli değil düşünecekte fazla vaktim olmadığı için birine daldım içeride kimse yoktu ben girdiğimde işimi tamamlarken bir kadın sesi geldi içimden dedim erkekler tuvaletinde kadının ne işi var sonra kadın sesleri artmaya başlayınca ben yanlış girdiğimi farkettim ancak çıkamıyorum çıksam sapik damgası yiyecem linç ederler beni eşime mesaj cekip durumu anlattım içeride yarım saat kaldım ortalık sessizlesince eşim gelip çıkardı beni hayatımda o kadar utandigimi hatırlamıyorum
Hmm mesela bir keresinde 14 yaşındaydım arkadaşımla AVM'ye getdik. Kendimize Starbucks'tan kahve aldık. Buzlu kahve. AVM 'nin ortasında gezerken kahvenin pipetle gelmediğini farkedip kapağını açtım ve öyle içmeye çalıştın. Ordada yanlız buz ve kaymağı kalmış. İçmeye çalışırken her şey suratıma döküldü. Çantamda peçete vardı ama alamıyorum çünkü aşağı bakarsam suratımda ki yere dökülecekti. orada hər kəs bana bakıyordu 😂