Çok yalnız hisseden insan ne yapmalı?

7 aydır farklı bir şehirde tek başıma yaşıyorum. Tek tük insan tanıdım tanıdığım herkes belli bir süre sonra garip tavırlara büründü tanışmışlığımız bitti. O yüzden ister istemez çok içime kapanık biri oldum. Daha önceden çok sosyaldim ama zaman geçtikçe ve yanlış insanlar tanıdıkça daha da içime kapandım. Bu yüzden de çok yalnız kaldım. Yalnızlık o kadar kötü ki. Yaşadığım yerde kimseyi tanımamam, tanıdığım kişilerle de artık saçma tavırları yüzünden görüşmemem. Tek başıma bir şeyi yapmayı hiç sevmiyorum. Tavsiyeleriniz var mı bana ne yapabilirim
Çok yalnız hisseden insan ne yapmalı?
Cevapla