Önceden konuştuğum insanlar artık benimle konuşmuyor?

Merhaba, yeni tanıştığım insanlar bir süre sonra benden uzaklaşıyorlar. Sebebini sorguluyorum kendimce. Hani ortada hiçbir şey yokken uzaklaşmaları çok tuhaf. Sanki birileri benim hakkımda yalan yalnış birşeyler anlatıyormuşta benim haberim yok gibi hissediyorum. Dediğim gibi cok tuhaf bir duygu. Sizce ne olabilir? Sorun bendemi? Yardımcı olursanız sevinirim.
Önceden konuştuğum insanlar artık benimle konuşmuyor?
Cevapla