Selam benim üvey dayım 4 ay önce vefat etti. Almanya'daki 2 evi 2 arabasi ve diğer mülkü kardeşlerine kaldı. Kısaca anneme ve diğer dayima kaldı.
Annem olmadığı için annemin payı çocukları yani kardeşlerime pay edildi. Baya yüklü bir tutar geçen hafta hesaplarımıza yattı. Ben bu parayı ziraat bankasından dolara çevirmeye çalıştım ama çok büyük bir makas var. Aradaki fark yani komisyonla araba alınır 😡
Bu parayı nasıl dolara ceviririm? Dolara çevirip kur korumalı mevduat hesabına yatırmak istiyorum şimdiden teşekkürler...
Annem olmadığı için annemin payı çocukları yani kardeşlerime pay edildi. Baya yüklü bir tutar geçen hafta hesaplarımıza yattı. Ben bu parayı ziraat bankasından dolara çevirmeye çalıştım ama çok büyük bir makas var. Aradaki fark yani komisyonla araba alınır 😡
Bu parayı nasıl dolara ceviririm? Dolara çevirip kur korumalı mevduat hesabına yatırmak istiyorum şimdiden teşekkürler...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer