Ülkenin durumunu kafaya takmama yöntemi var mı?

Az önce markete gittim çocuklar "dondurma eskiden çok ucuzdu, şu an çok pahalı" falan diyorlardı. Üzülüyorum gerçekten ya. Gelecek kaygısı falan filan bir ömür böyle geçmemeli... Bir da bütün mülteciler toplandı gerçekten sinirlerim bozuluyor.
Ülkenin durumunu kafaya takmama yöntemi var mı?
Cevapla