Bu gün Siyami ersek hastanesine gittim. Bir sürü organ bekleyen çocukla konuştum, vakit geçirdim. Babam kalp hastası olmadan önce bu konulardan pek haberim yoktu, bi haber yaşıyormuşum dünyadan. O çocukları gördükten sonra organlarımı bağışladım. İnanılmaz huzurluyum
Bence de cok guzel birsey. O hastanede cok kötü olmustum. Bahcesinde gezerken marangozhane gördüm. Bildiğin hergun 20-30 tabut cakiyorlarmis. Hala hatırladıkca kötü hissediyorum. Allah sifa versin babanıza
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çoğu kişinin ailesi de darmadağın olmuş hastalık yüzünden. İnsanlar yıllarca çocukları için hastane odasında yaşıyormuş resmen. Bu gün baya bi konuştuk. Çok etkilendim ben de.
Birkaç yıl önce ahu kahraman yıldırım diye bir kadın vardı oğlu kalp hastasıydı. Fox haberde o bebeği gördükten sonra bağışlamıştım organlarımı. Toprak olup çürüyeceğimize , birilerine can olsun
Bence bağışlamamalısın dini yönden bir sakıncası var diye biliyorum tabi muslumansan diyanetin açıklamalarına güvenmiyorum çünkü fakihlerin görüşlerini kale almıyorlar.
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Öldükten sonra bi canımı sadaka olarak verebiliyorsam neden kötü olsun ki. Elhamdülillah müslümanım. Sorduğum bir sürü hoca da , organ bağışı candan cana verilen en büyük sadakadır dediler. Ben şahsen güveniyorum
Verdiğin organ sayesinde yaşayan kişi birini öldürse günahına da ortak olurmusun sevap işlese ortak olabileceğini düşünürsün muhtemelen bence en iyisi hiç bir şey yapmamak bir de ayriyeten şöyle bir durum söz konusu senin organların yaşaması için organlar ölmeden yani bedenin tam olarak ölmeden kan çekilmeden organını alıyorlar yani bu durumda sen tam olarak ölü olmuyorsun öldükten çok kısa zaman içinde organlar alınması gerekiyor yoksa organlar öldüğü için alınsada işe yaramıyor. Bu durumda senin yaşama ihtimalin de oluyor. Organlar ve beyin de hala canlı eks olsanda bu durumda senin organlarını senin rızan dahilinde aldıkları taktirde eğer yaşama ihtimalin varsa kendinin infazını Rızanla gerçekleştirmiş olursun bu da intihar olur.
Beyin ölümü kesin ölümdür. Beyin ölümü gerçekleştikten sonra Kalp atar ama makine desteği sayesinde. Dünyada geri dönüşü olmayan tek şeydir beyin ölümü. Yaşama ihtimali dediğiniz şey bitkisel hayat. O çok farklı bir durum
Dinen birinin ölmüş olması için tüm organlarında ölmesi gerekli beyin ölümü dediğin şeyde bilimsel olarak beyinin elektronik olarak hareketlenmenin olduğu söyleniyor. Sen bilirsin yani bu durum biraz karışık bana kalırsa valla öbür tarafta sana niye organlarını bağislamadın diye sormazlar ama eğerki dediğim durum olursa o zaman naneyi yemiş olursun yani sakıncalı durum. Bu riski de göze al derim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bence de cok guzel birsey. O hastanede cok kötü olmustum. Bahcesinde gezerken marangozhane gördüm. Bildiğin hergun 20-30 tabut cakiyorlarmis. Hala hatırladıkca kötü hissediyorum. Allah sifa versin babanıza
Çoğu kişinin ailesi de darmadağın olmuş hastalık yüzünden. İnsanlar yıllarca çocukları için hastane odasında yaşıyormuş resmen. Bu gün baya bi konuştuk. Çok etkilendim ben de.
Allah herkese şifa versin.
Birkaç yıl önce ahu kahraman yıldırım diye bir kadın vardı oğlu kalp hastasıydı. Fox haberde o bebeği gördükten sonra bağışlamıştım organlarımı. Toprak olup çürüyeceğimize , birilerine can olsun
Evet ben bagislayacagim
Evet, sıcak bakıyorum
Öldükten sonra bağışlarım ya sorun yok
Bence bağışlamamalısın dini yönden bir sakıncası var diye biliyorum tabi muslumansan diyanetin açıklamalarına güvenmiyorum çünkü fakihlerin görüşlerini kale almıyorlar.
Öldükten sonra bi canımı sadaka olarak verebiliyorsam neden kötü olsun ki. Elhamdülillah müslümanım. Sorduğum bir sürü hoca da , organ bağışı candan cana verilen en büyük sadakadır dediler. Ben şahsen güveniyorum
Verdiğin organ sayesinde yaşayan kişi birini öldürse günahına da ortak olurmusun sevap işlese ortak olabileceğini düşünürsün muhtemelen bence en iyisi hiç bir şey yapmamak bir de ayriyeten şöyle bir durum söz konusu senin organların yaşaması için organlar ölmeden yani bedenin tam olarak ölmeden kan çekilmeden organını alıyorlar yani bu durumda sen tam olarak ölü olmuyorsun öldükten çok kısa zaman içinde organlar alınması gerekiyor yoksa organlar öldüğü için alınsada işe yaramıyor. Bu durumda senin yaşama ihtimalin de oluyor. Organlar ve beyin de hala canlı eks olsanda bu durumda senin organlarını senin rızan dahilinde aldıkları taktirde eğer yaşama ihtimalin varsa kendinin infazını Rızanla gerçekleştirmiş olursun bu da intihar olur.
Beyin ölümü kesin ölümdür. Beyin ölümü gerçekleştikten sonra Kalp atar ama makine desteği sayesinde. Dünyada geri dönüşü olmayan tek şeydir beyin ölümü. Yaşama ihtimali dediğiniz şey bitkisel hayat. O çok farklı bir durum
Dinen birinin ölmüş olması için tüm organlarında ölmesi gerekli beyin ölümü dediğin şeyde bilimsel olarak beyinin elektronik olarak hareketlenmenin olduğu söyleniyor. Sen bilirsin yani bu durum biraz karışık bana kalırsa valla öbür tarafta sana niye organlarını bağislamadın diye sormazlar ama eğerki dediğim durum olursa o zaman naneyi yemiş olursun yani sakıncalı durum. Bu riski de göze al derim
Olabilir
Evet 👍🏻
Elbette
Bende isterim