Kardeşimin bu davranışları beni çok rahatsız ediyor bize ayak uydurmasıni nasıl sagliyabilirim?

Daha lise 3e gidiyor reşit bile değil ama anneme siz benim ihtiyaçlarımi karsilayamiyorsunuz diyip ise girdi okul çıkışı çalışıyor bursu var ayda 3k civarıda para alıyor okulu eve cok yakın 1.5 gibi çıkıyor okuldan, çok fazla harcama yapmasına gerek kalmıyor yani neredeyse tüm parası ona kalıyor ama bu parayı hep cer çöpe harcıyor 1.500 liralık parfüm kullanıyor ya biz öyle zengin bir ailede değiliz ki senin neyine Allah aşkına. Gidip geçen gün zaradan 500 liraya pantolon almış aynısını taş çatlasa 200e 300e alırız. Çok fazla absürt fiyatlara alışveriş yapıyor lüks mekanlara gidip birsuru gereksiz para bayiyor. Anneme diyorum hani böyle olmaz bu yaşta doğru değil parayı doğru kullanmayı yaşantımiza ayak uydurmaya alismali konuş diyorum. Sırf arada faturaları kirayı ödüyor anneme yalakalık olsun diye hediye alıyor diye Kızım napiyim kendi kazanıyor kendine harcıyor boş ver ver karışma diyor ya ciddi sorumsuzluk bu hem daha küçük çocuk bu kadar kadın gibi davranmamali bence. Kendim kardeşimle konuşmaya çalıştım bana saygısızca senin yapamadığını yapıyorum diye mi zoruna gidiyor diyor allahin ergeni ya gelde çıldırma davranışları bana hiç normal gelmiyor..
Kardeşimin bu davranışları beni çok rahatsız ediyor bize ayak uydurmasıni nasıl sagliyabilirim?
Cevapla