Bir zarfa bir miktar para koyup durumu kötü olanlara dağıtsam nasıl olur?

Merhaba ben üniversite öğrencisiyim. Bu zamana kadar halime çok da şükür etmedim. Ama şu an binlerce kez şükür ediyorum. Küçük bir yerde okuyorum. Dün biraz kendimle konuştum ve bir düşünce içine girdim. Bir miktar param var ailem zaten düzenli olarak gönderiyor ki şükürler olsun bu zamana kadar sıkıntı yaşatmadılar. Şimdi diyeceksiniz bir elin verdiğini diğer el görmezmiş. Evet haklısınız. Ama ilk defa böyle bir şey yapıyorum. Bir zarfa bir miktar ücret koyup durumu kötü olanlara vermek istiyorum. Ama burada ki halkın maddi durumunu bilmiyorum. Muhtarlığa mi gitmeliyim kaymakamlığıma yoksa bir camı hocasına verip ondan mi rica etmeliyim vermeleri için yoksa kendim mi bulmalıyım?
Bir zarfa bir miktar para koyup durumu kötü olanlara dağıtsam nasıl olur?
Cevapla