Bunu kimse sorgulayamaz. Taliban gibi zalim bir örgüte karşı savaşıp iç sabaş çıkarmak istemeyebilirler. Ayrıca her savaş sırasında mülteciler başka ülkelere giderler. Bu bahne çok basit. Sanki türkler kaçmadı mı
Savaş zamanı askerden kaçan kaçanaydı. Tabi başka ülkeler almadığı için köylerde saklandılar. Yani mültecilik ayıp bir şey olsaydı dünya bu kadar hak tanımazdı. Bir insana savaştan kaçtın diye kötü gözle bakılamaz. Desteklemediği bir savaşın içinde olmak istemeyebilir. Ne var bunda
Siz zaten pkk ile dostsunuz hemen kanınız kaynıyor sçeimlerde de ortaksınız. İttifak yapıyorsunuz. Seçimlerde suriyeliler afganlar oy kullancak hepsine kimlik verilir inşallah
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Yapma bu provokasyonu bıktık artık ya. Maaşlı provokatör olsan bu kadar uğraşmazsın bu saçmalıkla mk.
Düzgün konuş. Adam ol
Gel göstereyim sana adamlık
Çok istiyosan dogru afganistan a git orada talibana cariye ol
Terbiye almamışsın yazık
Sen almissin hadi sen dogru arap ülkelerine
Hac için anan baban mekkeye gitmemiş belli ki
Nerde hacı varsa
Senin anan da cennette cariye olcak
Hassiiieeeeeeeeeeee
Adamlarda kimlik bile yok birine bişi yapsa yakalanmaz ya bu nası düşünce
Bir şey yapmazlar iyi insanlar
Al o zaman evine doldur tobe yarabbim ya
Evime neden doldurayım ülkede yer varr yeterince
Ya kızım defol git surdan ya gece gece
İleride arapça konuşulcak bu ülkede inşallah
Senin Allah belanı vermesin ya
Terbiyeli ol. Senin gibiler olcağına araplar gelsin. Burası onlaronda toprağı müslüman ülke
Terbiyeyi senden öğrenicek deilim ikild
Araplar senden daha terbiyeli
Hay senin müslümanlarina ne diyeyim çok seviyorsan afganları doğru oraya git gitte taliban bacak aranı yirta yirta becersin seni
@cevher67 araplar senden daha terbiyeli
Araplarina bisey diyecem ya ozaman git arap memleketine
Biriyle evlenip gitmemesine yardımcı olabilirsiniz çok seviyorsanız.
İçimden geliyor aslında
Ülkemize ait değiller
Ne alaka ya ırkçılığa gerek yok. Herkes yaşayabilir bu ülkede
Irkçı biri değilim ama ülkemizde kalmalarına gerek yok
Bizim erkeklerden daha yakışıklılar
Yakışıklilikla ne alakası var istemiyoruz onları, sırf yakışıklılar diye burada mi kalsınlar saçmalığa bak jahxksöwjsld
Kalsınlar ya nolcak? Neden istemiyorsun yani
Tamm knk kalsınlar
Vatanini satan zoru gorunce senide satar
:) allah akil fikir versin
Ne alaka
Hepsiyle sen evlen o zaman.
Hepsiyle nasıl evleneyim? Zaten onlar türklerle evlenip kalıyorlar
Defolsunlar ülkelerine
Neden ki
Çünkü burası Türkiye
Almanyada da milyonlarca türk var. Ne kadar ırkçısın
Onlardan Alman halkı razı
Sen öyle san. Evlerini yakıyorlardı bir dönem. Geri dönmeleri için neler neler yapıldı
Afganlar çok güçlü ve cesur olsaydı ülkerinden kaçmazdı
Savaşa karşı ve romantik oldukları içindir.
Sence inanayım mı
Bunu kimse sorgulayamaz. Taliban gibi zalim bir örgüte karşı savaşıp iç sabaş çıkarmak istemeyebilirler. Ayrıca her savaş sırasında mülteciler başka ülkelere giderler. Bu bahne çok basit. Sanki türkler kaçmadı mı
Nereye kaçmışız biz
Savaş zamanı askerden kaçan kaçanaydı. Tabi başka ülkeler almadığı için köylerde saklandılar. Yani mültecilik ayıp bir şey olsaydı dünya bu kadar hak tanımazdı. Bir insana savaştan kaçtın diye kötü gözle bakılamaz. Desteklemediği bir savaşın içinde olmak istemeyebilir. Ne var bunda
Buraya niye geliyorlar başka ülkeye gitsinler bu ülkenin %95 i bunları istemiyor
Buranın erkekleri kalitesiz zaten. O yüzden gelmeleri iyi
Seni insan yerine koyup da laf anlatmaya çalışan da hata sen hepsiyle yat tamam mı tüm afganlara ver kendini tamam mı
Al işte tipik türk erkeği. Afgan ve suriyeliler böyle kalitesiz değil işte.
Tamam abla kızma sakin ol
İnşallah ileride üreyerek 30-40 milyon suriyeli ve afgan olur bu ülkede
Bizde hepsini yok ederiz
Yav he he
Sen bence Türk vatandaşlığından çık senin gibi vatan hainlerinr ihtiyacı yok şerefli ülkenin
Çatla patla suriyeli afganlılar bu ülkede milyonlarca çoğalacak. 10 sene sonra 20 milyon olcaklar
Kına yakarsın bacağının arasına
Al işte şu terbiyesiz yoruma bak. Bir afgan suriyeli böyle konuşmaz. Hepsi kibar insanlar
Sen kendi ırkına ihanet ediyorsun o zaman git Afganistan’a orada yaşa
Daha fazlada yorum yazıp asabımı bozma
Banane ya. Milyonlarca suriyeli afgan var şu an. İleride parti de kurarlar. Milyonlarca insan geri gitmez. Alışsanız iyi edersiniz
Bir tane daha Atatürk çıkar hepsini sallandırır
Hadi ordannnn ileride arapça kpnuşulcak bu ülkede inşallah
Sana bişey söyleyim mi PKKlı birisi bile bu ülkeyi senden daha çok seviyordur
Siz zaten pkk ile dostsunuz hemen kanınız kaynıyor sçeimlerde de ortaksınız. İttifak yapıyorsunuz. Seçimlerde suriyeliler afganlar oy kullancak hepsine kimlik verilir inşallah
Sende ananı bana ver yıllarca babanla kalmış gerçek erkek görsün
İşte aizin erkekliğiniz bu kadar. Bu ğlkeye erkek lazım. Suriyeli ve afganlar şart
Daha yazmıcam haberin olsun
Yazamazsın adam değilsin
Sana sinirlendiğim için yarın 2 Afgan 1 Suriyeli dövecem abimle
Dövemezsin ki onlar hep sizi dövüyor hahaha abisiyle dövcekmiş korkak
Sen git Afganistana
Sende hadi ordan git o zaman onlarla
Trolldür inş
Ulan sende bi..