17 yaşında biri nasıl ergenliğe girmemiş olabilir?

Kız kardeşim psikoloğa gitti ve psikolog sadece daha çocuksu ergenliğe girmemiş dedi bu evde yerde yatıp şarkı söylüyor başımız şişiyor enerjisi bitmiyor babamın önünde sütyeni ile gezip ne var ki o da atletsiz evde geziyor diyor

Teyzemlere falan gidiyoruz yaşıtı kız var hatta 15 yaşında o daha olgun davranıyor süsleniyor falan bizimki gidiyor 7-8 yaşındaki çocukla oynayıp oyuncak kavgası ediyor

Benim anlamadığım bu yaşta nasıl ergenliğe girmemiş 13-14 yaşındayken tam bir ergendi be oldu buna pskolog mu iyi değildi
Okulda da öğretmenleri hep onu övüyor Zeki iyi sempatik biri diye bende diyorum bu nasıl Zeki bazen akıl sağlığından şüphe ediyorum
17 yaşında biri nasıl ergenliğe girmemiş olabilir?
Cevapla