Kız kardeşim psikoloğa gitti ve psikolog sadece daha çocuksu ergenliğe girmemiş dedi bu evde yerde yatıp şarkı söylüyor başımız şişiyor enerjisi bitmiyor babamın önünde sütyeni ile gezip ne var ki o da atletsiz evde geziyor diyor
Teyzemlere falan gidiyoruz yaşıtı kız var hatta 15 yaşında o daha olgun davranıyor süsleniyor falan bizimki gidiyor 7-8 yaşındaki çocukla oynayıp oyuncak kavgası ediyor
Benim anlamadığım bu yaşta nasıl ergenliğe girmemiş 13-14 yaşındayken tam bir ergendi be oldu buna pskolog mu iyi değildi
Okulda da öğretmenleri hep onu övüyor Zeki iyi sempatik biri diye bende diyorum bu nasıl Zeki bazen akıl sağlığından şüphe ediyorum
Teyzemlere falan gidiyoruz yaşıtı kız var hatta 15 yaşında o daha olgun davranıyor süsleniyor falan bizimki gidiyor 7-8 yaşındaki çocukla oynayıp oyuncak kavgası ediyor
Benim anlamadığım bu yaşta nasıl ergenliğe girmemiş 13-14 yaşındayken tam bir ergendi be oldu buna pskolog mu iyi değildi
Okulda da öğretmenleri hep onu övüyor Zeki iyi sempatik biri diye bende diyorum bu nasıl Zeki bazen akıl sağlığından şüphe ediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Düşünce olarak kendini henüz geliştirmemis olabilir yani 17 az değil
Ama konuştuğu zaman çok düz bir şekilde sade yanıtlar veriyor sonra yere yatıp aah konuşmak ne saçma diyor yani aslında normal konuşabiliyor ama değişik ya bilmiyorum onunla aynı evde olmak bile garip hissettiriyor
Düzelir zamanla
Piskologa sorsaydınız sen diplomayı kraathaneden mi aldın yav diye
Girmemiştir demekki?
Psikolog daha iyi bilir yani?
Ama 13-14 yalında baya asi bir ergendi onu psikoloğa söylemeyi unuttuk
Başka bir psikologa veya olmazsa doktora gidin. Akıl sağlığından şüphe etmen için başka nedenler var mı? Belki ilgi çekmek istiyordur
Yani niye arkadaşın yok dediğimde var sadece kullanıyorum arkadaşlıkları sevmem diyor nasıl biri bunu diyebilir ki ya da mesela alışverişe falan gidiyoruz insanlar selam veriyor yüzlerine bakmıyor sadece kafasını sallayıp para veriyor evde durup dururken ses yapacak bir şey bulup çalarak evi dolaşıyor ama bazen sinirlenince bambaşka biri oluyo bi de konuşurken göz teması kurmuyor kısa cevaplar veriyor aniden ya bundan bana ne niye anlatıyorsun diyor şey diye kalıyorum bunlar yüzünden şüphe ediyorum
Kardeşin hakkında olası kötü senaryolara yönelmek istemiyorum. Belki sadece mizacı öyledir. Ses çıkarmayı falan da ilgi için yapıyordur. Sevilmek, çocuk gibi görülmek istiyordur.
Diğer türlü. Akraba evliliği yok değil mi? Veya doğumda bir sıkıntı yaşanmamış? Akıl sağlığından şüphe ediyorsanız bir baktırın isterseniz. Ama ona da çaktırmayın nasıl yapılır bilmiyorum ama anlamazsa üzülmez hiç değilse. Kızlar ergenliğe erkeklerden bile önce giriyor. Biz 12 yaşında girdiğimize göre? O psikolog girmemiş dedi de başka bir şey demedi mi? Girmedi ama sebebi ne olabilir? Saçma.
Akraba evliliği yok hayır ama doğumda sadece 5-10 dakika doğduktan sonra nefes almadı baya uğraşıldı, diğer akıl sağlığından şüphelendiğim izin nereye bastırabiliriz ki
Psikiyatriye gidin
Annemler söylerim teşekkürler
Rica ederim. Umarım iyi olursunuz
Ya çok garip bir travma yaşamış olabilir
Yaşasa biliriz ki
Nasıl ya
Çocuk ruhludur demekki
Bu kadar mı..
Bilerek yapiyo
Niye yapıyor olabilir
İlgi çekmek
Aynen olabilir ama konuşunca ise kısa kısa cevaplar veriyor ya d sadece bir yere odaklanıp duymazlıktan geliyor
Lobiye alsana bişey sorcam
Selam onla konustunmu
Konuşunca ben ne yaptığımı biliyorum sadece istediğimi yapıyorum diyor bazen ise tam bir manipülatif bir leyran oluyor
Tavsiye veryım
Merak ettim kardesini
Olabilir