Yurt dışında yaşıyorum beni bir tane Türk kızıyla tanıştırdılar evlenme maksatlı konuşmamızın 3. günündeyiz boyle soyledi ahaha abi bunlarin geni mi boyle genelde boyleler hep koptum ya
Olm bu Türk kızları niye böyle lan 😂😂😂ahahah çabuk bakın?
Kız espri yapmış ciddi değil bu söylediğinde sen de gelip kızı burada paylaşıyorsun. Burada düşünceni söyleyeceğine gidip ona karşı söyle bu düşüncelerini.