Her koşulda yanınızda olacağına emin olduğunuz insanlar var mı?


En başta ailem var. Ve 30 40 yıllık ve 20 25 yıllık arkadaşlarım dostlarim var. Her durumda yanımda oldular ve bende onların yanında oldum. Yani hayatım boyunca yanımda olacak insan sayısı çok fazla ve iyi insanlar biriktirdim kattım yaşantıma onlar benim iyi ki.
Ne kadar güzel, sevindim sizin adınıza :) Allah dostluğunuzu bozmasın 🙏
Teşekkür ederim, amin..
Ya şöyle söyleyebilirim. Hayatımda var olanlar, kendine yer edinenler gitmesin diye çok uğraşırım. Bir kere başta çok severim! Bilirim ki hayatımdaki hiçbir güzellik bana muhtaç değil. Ama hayatımı çok daha keyifli hale getirmeleri için benim onlara ihtiyacım var.
Gitmesinler.
Ama ömür boyu yanımda olacak bir ben var benden içeri
Hiç kimse için bu sözü veremezsin bence. Hayat bu her an her değişebilir. Aile ilişkileri tepe taklak olabilir.
Ailem sadece, evet çok sevdiklerim var ama onların kalmasında garantisi yok. Ailem benim her şeyim.
Rica ederim :)
Cevap
42Cevap
Kimse yok sadece ben varım
Bir kişi var, o da annem. Başka kimse için diyemem bunu, kime dediysem hiçe çıkarmak için her şeyi yaptılar. İnsan bir kere gözünü açınca daha da yumamıyor...
Haklısın güvenilecek insana rastlamak zor
Emin olduğum hiç kimse yok. Emin olursun Rabbim aniden yanından alıverir. Herkes gelip geçicidir, en sevdiğin bile.
Rabbim aniden alıverebilir o doğru ama ben yaşadıkları sürece manasında sordum
Hickimse yok sadece annem ve babam hatta babamda olmayabilir ablam var çok değer verdiğim oda gidebilir bilemiyorum
Ablan ve babandan neden emin değilsin?
Kimse anneler gibi kalıcı değildir bence
Sadece ailem yanında olur onun dışında kimse için garanti veremem
Ömür boyu değil de ömürleri yettiği kadar yanımda sadece ailem olur.
Ben de zaten yaşadıkları sürece manasında sordum
Evet var. Kız kardeşim yok benim. Teyzemin kızının da kız kardeşi yok. O benim kız kardeşim gibidir. Ömür boyu yanımda olur ben de onun yanında olurum.
kimseye güvenim yok. ben bile her zaman kendimin yanında olamıyorum
Hiç yok evlat birgün evlenir koca da gider başkasını alır anne desen başka gelin getirir baba torunu sever kalırım aha böyle tek başıma
Kendim varim hep yanimdaydim başkası yoktu ne aile ne dost yine tek olurum ölene kadar dostum kendimim zaten :)
Yok çünkü kimse ölümsüz değil. 5 dakika sonrasının garantisi yokken, buna emin olamam. Hepimiz göçüp gideceğiz. Olaylara gerçekçi gözle bakıyorum, hayal dünyasında yaşamaya gerek yok.
Ben yaşadıkları sürece manasında sordum
Ben anladım seni. Herkes için yetmiyor o süre demek istedim 😊
Anladım, teşekkürler cevabın için :)
Rica ederim. Ben teşekkür ederim sohbet için
Annem ve babam dışında kimseye bu konuda güvenmiyorum.
Çünkü herkes bir gün gider.
Sadece anne babam birde ömür boyu olabilecek bir kıymetlim daha var 🤭❤️🫶
Ailem dışında 3 sıkı dostum var maddiyatın aramızı bozamayacağı iyi günde kötü günde yetiyorlar Allah eksikliklerini göstermesin
Hiç kimse çünkü herkes geçici ve gitme potansiyeline sahip
Bu konuda emin olamadım.
İlk düştüğümde terk edenler en yakınlarım oldu hep.
Ailem dışında yazabildiğim + 1 olmaması acı gerçeğini neden vurdun ki şimdi yüzümüze :(
İki el parmak sayısı kadar. Hep yanımda oldular zaten.
Kimse.
Kimseye güvenmem kimseye bel bağlamamVarsın kimse olmasın ben böyle iyiyim
Sadece ailem, başka kimsenin olacağını düşünmüyorum
0 kişi. bu hayatta babana, babayı bırak köpeğine bile güvenmiceksin.
Eşim, annem, babam’ın desteğini hep aldım, ömür boyu’da alacağıma inanıyorum. Allah onları başımızdan eksik etmesin inşaallah….
2 kisi oda arkadaşlarım
Oda arkadaşlarına bu kadar güveniyorsun yani iyiymiş
Kimse ölümsüz olmadığı için sıfır kişi
Ölüm başka bir boyut. Ben yaşadıkları sürece anlamında sordum
Yani var derim ama belkide değillerdir.
Tam olarak emin olamıyorsan sana yeterince güven verememişler demektir :/
Sıfır. Hayatımdaki kişiler bana zarar verdiği için yakın bir zamanda tüm özgürlüğümü elime alıp hepsiyle iletişimi keseceğim.
Cüzdanla gez herkes yanında olur, kesin ve net
Cüzdandaki para bitene kadar yanında olurlar ama onlar...
var tabi ailem ve nerdeyse 15 yıldır beraber olduğum artık kardeşim sayılan arkadaşlarım.
Sadece 1 kişi var Rabbim uzun sağlıklı ömürler versin ona ❤️
2 kişi anne ve baba başlasa kimseden bi sperm olmaz
En yakın arkadaşım diyebileceğim ayrı ayrı 3 kişi
Annem inşallahhh
Kardeşlerim (5) ❤️
aileden baska herkes gidicidir bir tek ailem kalir…
Kimseden emin değilim
O kişiyi bulursam evleneceğim
Annem babam dışında kimseden emin olmam.
Bir elin parmaklarını geçmez
Ailem ve sevdiğim Allah onları başımdan hiç bir zaman eksik etmesin inşallah ❤️
Bilmiyorum ama o benimle kalacak hep
Saymadım hiç ama var baya kişi
Babama bile garanti veremem sadece annem
Bir annem var yanımda olacak 🙂
Her konuda yanımızda kimse olmaz
Nereden baksan hiç kişi...
Annemin beni bırakacağını sanmıyorum
Annem babam başka yok bu iki insan sadece
Annem babam dışında kimse yok
Bilmiyorum hayat göstercek zaman gösterecek
Sadece ailem hatta sadece annem
Var, beş kişi. Biri ablam, ötekiler dostlarım.
Sadece 1 kişi var.
4 kişi net, kemik kadro ahiretlik.
Sadece ailem var
Ailem dışında 1 kişi var (dı)
Dı derken ne anlamda? Artık konuşmuyor musunuz yoksa başka bir durum mu?
Dı diyince acaba vefat mı etti diye düşündüm... Artık hayatında yok ise zaten onu bu soruya cevap olarak var diye sayamayız
Anam var
Ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar diyorsun yani
Ana gibi yar bağdat gibi diyar olmaz da diyorum 👌
İki söz de o kadar doğru ki 👌
Aynenn
Keşke düşünmeseydim.. sıfır.
Kullanıcı adını sevdim. Ragnar reisin sözü 😂
Aynen king ragnar 🔥
Çok kişi bro.
Herkes sıfır demiş şimdiye kadar. Şanslısın 😂
Benım kı şans degıl onlar yalnız kurt modunda takılıyor. Cool bir şey sanıyorlar 😂
Onunla alakalı olduğunu sanmıyorum. Bu devirde o derece güvenebilecek insan zor. Yani onlara biraz hak veriyorum ben 😂
Ya insanın 1 tane bile dostu olmaz mı 🤔 bilemedım be kardesım
Yani o konuda da sen haklısın. Ama yeterince güvenemiyorlarsa demek ki 🙄
Dost dediğin zaten güven veren kişi
Evet öyle ama insan yine de tam anlamıyla güvenemiyor
Annem ve abim hariç kimse aklıma gelmiyor.
Ruhum
Hiç bu açıdan bakmamıştım ama doğru 😅
Herkes kendini kalıyor kimsenin yanında kimse kalmicak
bir belki
Sıfır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?